به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، تیم ملی فوتبال روی میز جمهوری اسلامی ایران بامداد تهران را به مقصد هامبورگ ترک کردند تا در مسابقات جام جهانی شرکت نمایند.

این مسابقات بر روی 5 میز رسمی فدراسیون جهانی برگزار و بمدت 5 روز به طول می‌انجامد که خانم مریم پارسا به عنوان مربی و بازیکن و امید رحمانی به عنوان بازیکن در رده بزرگسالان در این رقابت‌ها حضور دارند.

بانوان و آقایان نمایندگان استان خراسان رضوی و مشهد که توانسته بودند در مسابقات انتخابی با اقتدار عضویت تیم ملی را کسب نمایند، در این رقابت‌ها حضور دارند.

جشنواره و مسابقات بین المللی بازی های بومی محلی در نیمه اول مرداد ماه 96 برگزار می شود

محمد رضا خوش باطن اظهار داشت:  در جلسه ای که با حضور دکتر جعفری و رسول کلهر، رئیس و دبیر فدراسیون ورزش  روستایی و بازی های بومی محلی کشور تشکیل شد، سرانجام تاریخ برگزاری جشنواره و مسابقات بین‌المللی بازی های بومی محلی مشخص شد.

وی افزود: در این جلسه که رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد، رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی مشهد و مسوول اجرایی هیئت استان حضور داشتند،پس از تبادل و نظر مقرر شد جشنواره و مسابقات مزبور به مناسبت میلاد امام رضا(ع) تحت عنوان مشهد 2017 پایتخت فرهنگی جهان اسلام در نیمه اول مرداد ماه سال جاری در مشهد برگزار شود.

رئیس هیئت ورزش روستایی و بازی های بومی محلی خراسان رضوی ادامه داد: در این جلسه بنا شد تا از 6 قوم ایرانی و 10 کشور خارجی برای حضور در این رویداد دعوت به عمل آید.

خوش باطن در پایان تاکید کرد: جناب آقای پور رضایی رئیس اداره ورزش و جوانان مشهد مقدس تمامی هزینه‌های برگزاری اعم از اسکان، تغذیه، ترابری و …این رویداد را تقبل نمود.

مسابقات تیراندازی اهداف پروازی در تربت جام برگزار شد

یک دوره مسابقات تیراندازی (اهداف پروازی) به مناسبت گرامیداشت ولادت حضرت علی‌(ع) و روز پدر در محل سایت تیراندازی تربت‌جام با حضور6 تیرانداز برگزار شد.

در پایان مسابقات شمس الدین خلیفی مقام اول، جلال بهلکه مقام دوم رحمت الله نیکجوئی مقام سوم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 613704
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.