به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، محمود کریم زاده اظهار داشت: نخستین اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولان به منظور شرکت در مسابقات جهانی از دوم اردیبهشت ماه در تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بانوان کماندار حاضر در این رقابت‌ها افزود: زهره ابراهیمی، زهرا دلخوش و راضیه شیرمحمدی از خراسان‌رضوی نخستین حضور خود در اردوی تیم ملی را زیر نظر کادر فنی در مجموعه ورزشی شهید شیرودی تهران تجربه می‌کنند.

رئیس هیئت تیراندازی با کمان خراسان رضوی تصریح کرد: مسابقات جهانی تیراندازی با کمان جانبازان و معلولان اواخر تیرماه امسال در کشور چک برگزار می‌شود.

کریم زاده خاطرنشان کرد: معرفی رشته ورزشی تیراندازی با کمان به مردم و فراهم کردن زمینه ای مناسب برای حضور همگان در مسابقات از جمله رویکردهایی است که به صورت ویژه توسط این هیئت در سال جاری دنبال می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: مسابقات کشوری تیر و کمان نیز با حضور ورزشکاران این رشته اردیبهشت ماه امسال در مشهد برگزار می‌شود.

نخستین مرحله مسابقات دوچرخه سواری جاده رنکینگ خراسان رضوی به پایان رسید

مهدی روزبهانه رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی اظهار داشت: این مسابقات با شرکت 85 دوچرخه سوار از سراسر استان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان و پیشکسوتان برگزار شد.

وی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات به مناسبت هفته جوان و روز سلامتی برگزار شد، افزود: دوچرخه سواران پس از طی کردن مسافت 20 کیلومتری آزادراه کنارگذر شمالی شهر مشهد به کار خود در این رقابت‌ها پایان دادند.

رئیس هیئت دوچرخه سواری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در رده پیشکسوتان بالای 45 سال علی آرامی از تیم ب خراسان ، حسن خدیوزاده از تیم کلاسیک ایرانیان و جمال علیزاده از باشگاه آسمان آبی توانستند به عناوین اول تا سوم این دوره از رقابت‌ها دست پیدا کنند.

روزبهانه ادامه داد: در رده بزرگسالان نیز کیوان رکانی از باشگاه آریا، کمال رازی از باشگاه امیدنیا و سجاد کوکبی از باشگاه آریای مشهد توانستند مقام اول تا سوم رقابت‌ها را از آن خود کنند.

وی تصریح کرد: در رده جوانان، سجاد دولتمند از باشگاه کلاسیک ایران و مهدی برومند و حمید بذری از باشگاه آسمان آبی مشهد و در رده نوجوانان نیز سینا غلامی از آسمان آبی، سهیل عشقی از باشگاه خیام نیشابور و امیر فرخی از باشگاه آسمان آبی مشهد، صاحب رتبه های اول تا سوم شناخته شدند.

نخستین نشست ناظرین لیگ والیبال خراسان رضوی برگزار شد

حسین‌زاده رئیس هیئت والیبال خراسان‌رضوی اظهار داشت: برگزاری لیگ استان با حضور 30 تیم اگرچه مشکلات خاص خودش را تجربه می‌کند اما حضور ارزشمند شما ناظرین مجرب و کارشناس در جریان بازی‌ها و هدایت و همراهی خوب با داوران جوان سبب شود، بازی‌های دور رفت پس از 6 هفته و بدون کوچکترین مشکلی برگزارشود که جا دارد از ناظرین محترم که در طول مسابقات و در سرما و مسافت‌های طولانی حضور موفقی ازخود نشان دادند تقدیر کرد.

وی افزود: باید عنوان کنیم که همراهی خوب ناظرین و تلاش داوران بدون حاشیه و حمایت‌های هیئت‌های والیبال شهرستان ها و مسئولین ورزش و تربیت‌بدنی شهرستان‌ها سبب شود بازی‌های دور رفت با درخشش تیم‌های مطرح به خط پایان برسد.

حسین‌زاده در ادامه گفت: بازی‌های دور برگشت به مراتب از حساسیت خاصی برخوردار است و مسلما کار و نظارت بر بازی‌ها قدری سخت‌ترخواهد بود اما تجربه و دانش و مدیریت شما ناظرین محترم می‌تواند محیط خوبی برای بازی ها فراهم کرده و مسابقات لیگ استان با معرفی تیم‌های برتر به مرحله نهایی خود نزدیک شود.

در ادامه سلیمان نژاد دبیر هیئت والیبال ضمن تبریک سال جدید گفت: برگزاری لیگ خراسان جام شهدای آتش‌نشان که بزرگترین رویداد والیبال خراسان محسوب می‌شود، درحالی درسال جدید دنبال می‌شود که نیاز به حضور و مدیریت و نظارت شما ناظرین باتجربه دربازی های برگشت خواهد داشت و معتقدیم که ناظرین محترم علی‌رغم اینکه با مشکلات خاصی که نشات گرفته از گذشته‌های دور است اما با عشق و علاقه‌ای که به والیبال دارید هیئت و لیگ را به خوبی یاری خواهید کرد که جای تقدیر دارد، لذا در بازی‌های مرحله رفت که به صورت فشرده برگزار شد صبورانه کاستی‌ها را تحمل کرده و با همراهی و مدیریت دلسوزانه داوران جوان را به خوبی یاری کردید.

وی افزود: انتظارمان این است که در بازی‌های برگشت هم با همراهی داوران بستر را برای همه تیم ها به خوبی فراهم کرده تا لیگ به سرمنزل مقصود خود برسد.

دبیر هیئت والبیال خراسان رضوی به حمایت هیئت از ناظرین فعال و داوران جوان و با آتیه اشاره کرد و گفت: یکی از وظایف هیئت حمایت از داوران جوان و با آتیه است و مسلما داورانی همراه با ناظرین به فدراسیون جهت قضاوت و نظارت لیگ های مختلف معرفی خواهند شد که مورد تایید هیئت استان باشند که در این رابطه هم مذاکرانی با دکتر داورزنی و دکتر افشار دوست داشتیم.

سلیمان‌نژاد خاطرنشان کرد: هیئت والیبال خراسان رضوی در سال جدید تمام تلاش و برنامه‌های خود را به رشد شهرستان‌ها و تیم‌های پایه معطوف خواهد کرد و در این رابطه اکثر مسئولین کمیته‌های خود را با انتخاب افراد مجرب مشخص کرده است و کمیته‌ها با برنامه‌ریزی خود سعی دارند والیبال را در تمام زمینه ها فعال و توسعه دهند.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 608412
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.