آتشپاد دوم حسن جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: در مجموع از 16 تا 18 فروردین ماه تعداد 319 حادثه مربوط به زلزله در مشهد اعلام شد.

وی بیان کرد : 300 مورد از این تعداد مربوط به بازدید از ساختمان‌های خطری، هفت مورد بازدید از اماکن تجاری، سه مورد بازدید از آسانسور، سه مورد نشست چاه، دو مورد تخریب بخشی از دو عدد کوره آجرپزی، ایمن‌سازی یک عدد المان شهری، ایمن‌سازی یک عدد ستون برق و رفع خطر دو مورد احتمال گازگرفتگی در چادرهای اسکان اضطراری است.

جعفری خاطرنشان کرد: ترک دیوار و سایر بخش‌های ساختمان از عمده‌ترین موارد مربوط به ساختمان‌های خطری بود که پس از بازدید آتش‌نشانان چنانچه ساختمانی نامقاوم تشخیص داده شود، تخلیه و پلمپ می‌شود.

وی ادامه داد: از آنجا که تخلیه ساختمان ثبت نمی‌شود آمار دقیقی از این میزان در روزهای گذشته موجود نیست اما مواردی از تخلیه و پلمب ساختمان‌ها وجود داشته است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی مشهد ادامه داد: در مجموع روز گذشته  73 مورد عملیات توسط ماموران این سازمان انجام شد، 14 مورد از این تعداد آتش‌سوزی، 13 مورد حادثه و 46 مورد نیز بازدید از ساختمان‌های خطری در اثر زلزله بود.

انتهای پیام/

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 608304
  • منبع: tasnimnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.