محمدعلی داوریار روز سه شنبه در دیدار با رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان رضوی افزود: خدمات دولت در دانشگاه پیام نور مغفول مانده و کمتر اطلاع رسانی شده است.
وی ادامه داد: خدمات رفاهی و آموزشی دانشگاه پیام نور نسبت به دانشگاههای غیردولتی بهتر است و دانشجویان این دانشگاه به معنای واقعی علم آموزی دارند.
رئیس دانشگاه پیام نور خراسان رضوی گفت: این دانشگاه 100 درصد محتوامحور است و اتکا دانشجویان به کتاب و مطالعه همه مطالب مرتبط با مبحث آموزشی می باشد لذا آنان بدون تلاش در فهم مطالب درسی قادر به دانش آموختگی نیستند و نمره لازم به آسانی قابل دستیابی نیست.
وی افزود: در چند ماه اخیر که تبلیغات محیطی درباره خدمات آموزشی و رفاهی این دانشگاه در استان افزایش و شناخت مردم نسبت به آن ارتقا یافت اقبال عمومی به تحصیل در این دانشگاه نیز بیشتر شده است.
داوریار ادامه داد: خراسان رضوی سومین استان کشور از نظر برخورداری جمعیت دانشجویی دانشگاه پیام نور است. 30 واحد دانشگاهی پیام نور با 45 هزار دانشجو، 800 کارمند، 300 عضو هیات علمی و هزار و 700 مدرس مدعو در این استان وجود دارد.
وی به افزایش سطح خدمات آموزشی دانشگاه پیام نور اشاره و بیان کرد: راه اندازی تلویزیون تعاملی(IPTV) دانشگاه پیام نور با هدف ارائه محتوای درسی به دانشجویان و فرهنگ سازی در این دانشگاه، آموزش از طریق تلفن همراه با شعار 'استاد همراه، کلاس همراه و کتاب همراه' از جمله طرحهای ارائه شده در این دانشگاه هستند.
رئیس خبرگزاری جمهوری اسلامی خراسان رضوی نیز در این دیدار گفت: ایرنا رسانه مادر و رسمی کشور است که از سال 1313 کار خود را آغاز کرده و اکنون 66 مرکز در داخل و 37 دفتر در خارج از کشور دارد.
شاهین فرشاد افزود: بی تردید می توان خبرگزاری جمهوری اسلامی را یک منبع خبری موثق و قابل اعتماد دانست که شعار صحت، دقت و سرعت را محور اصلی کار خود قرار داده است.
وی ضمن تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی خدمات دولت در حوزه آموزشی به ویژه دانشگاه پیام نور آمادگی خبرگزاری جمهوری اسلامی را در خصوص انتشار اخبار برای آگاهی مردم از امکانات آموزشی این دانشگاه اعلام کرد.
7489/1858**خبرنگار: میترا عبداللهی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.