صبح توس به نقل از مهدی چمران نوشت: کار شورا یک کار تخصصی است، شورا‌ها باید مکانی برای حل مشکلات مردم بوده و نه اینکه مکانی برای تسویه حساب ها و کشمکش‌ های سیاسی باشد، باید نمایندگان در شورای شهر و روستا به فریاد مردم برسند.
- عضو هیات ‌علمی دانشکده طب سنتی و مکمل مشهد: آشامیدن آب سرد در حالت ناشتا، پس از استحمام، پس از خوردن شیرینی و ترشی و همچنین پس از فعالیت شدید بدنی زیان ‌آور است.
- سخنگوی شورای نگهبان: اتمام حجت رهبر معظم انقلاب با قانون شکنان در انتخابات/ اجرای 'مر قانون' و احترام به رای مردم مهم ترین پیام انتخاباتی رهبر.
- رسایی، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی: آفت مذاکرات باعث عدم توجه مسئولان به اقتصاد مقاومتی شد/ آمریکا با کش‌ دار کردن مذاکرات فرصت را از دولت گرفت.

* پایگاه خبری تابناک خراسان رضوی:
- آیت الله جوادی آملی: اقتصاد مقاومتی راه علمی دارد و با بانک ربوی نمی‌ توان آن را محقق کرد، نخستین کار این است که غده بانک ‌های ربوی درمان شود.
- یک کارشناس مسائل راهبردی: ورود جزئی‌ تر و عملیاتی‌ تر رهبر معظم انقلاب به موضوع اقتصاد مقاومتی ناشی از کم‌ کاری مسئولان اجرایی در این مسئله است.

* پایگاه خبری مشهد پیام:
- دبیر کل جمعیت حامیان صلح پایدار: دولت موظف به برقراری رفاه، امنیت، عدالت و برابری اجتماعی است. حقوق شهروندی امری معمولی و شعاری نیست، بلکه باید به درستی به آن پرداخته و اجرا شود.

* پایگاه خبری پرستوها:
- مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی: ضریب متوسط اشغال اماکن اقامتی رسمی و غیررسمی از 25 اسفند ماه 95 تا شب گذشته در خراسان رضوی 60 درصد بوده است.
- مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی خراسان رضوی: قیمت پرتقال تامسون در مراکز توزیع استان خراسان رضوی از هر کیلو گرم 2300 تومان به 1800 تومان کاهش یافته است.

* پایگاه خبری قدس آنلاین:
- حاج سید حسن موسوی اهل روستای زیرک آباد از توابع بخش شهرآباد بردسکن با 83 سال سن 101 نوه و نبیره دارد.
- رئیس اداره میراث فرهنگی تایباد: 90 اثر تاریخی در تایباد / 16 هزار مسافر از مرز دوغارون عبور کردند.
7489 / 6053 گردآورنده: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.