به گزارش خبرنگار ایرنا، حسین فراست روز دوشنبه در اولین جلسه شورای اداری گلپایگان که در حسینیه گلزار شهدای این شهر برگزار شد، افزود: از این شمار 82 نفر برای عضویت در شوراهای سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و 220 نفر هم برای عضویت در شوراهای روستاهای شهرستان بوده است.
وی با یادآوری اینکه نام نویسی از داوطلبان عضویت در شوراها از سی ام اسفند سال 95 شروع شد و تا ششم فروردین 96 ادامه داشت: افزود: از آمار ثبت نام کنندگان در سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر، 14 نفر و برای عضویت در شوراهای روستاها نیز هشت نفر زن هستند.
فرماندار گلپایگان همچنین با اشاره به نامگذاری امسال به نام «سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» توسط مقام معظم رهبری، از دستگاه های اجرایی خواست برای تحقق این شعار با تلاش مضاعف همگانی بکوشند.
فراست در ادامه با اشاره به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا در 29 اردیبهشت ماه آتی گفت: همه باید با وحدت و همدلی و ایجاد فضایی آرام، زمینه را برای برگزاری یک انتخابات قانونمند و باشکوه در این شهرستان فراهم کنند.
نماینده مردم شهرستان های گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: در سال جدید همه باید با وحدت، در راستای تحقق پیام نوروزی مقام معظم رهبری و رونق بخش های صنعت، کشاورزی، گردشگری، خدمات و سایر بخش ها، گام های موثرتری در شهرستان گلپایگان برداریم.
علی بختیار با اشاره به اینکه برای رونق اقتصادی، اعتبارات دولتی کافی نیست، خواستار فراهم شدن زمینه سرمایه گذاری بیشتر بخش خصوصی برای ایجاد و توسعه بنگاه های بزرگ اقتصادی، با توجه به ظرفیت های بالای گلپایگان شد.
وی همچنین با اشاره به اینکه تکمیل طرح های نیمه تمام در بخش های مختلف، سال گذشته در دستور کار مسئولان گلپایگان قرار داشت و تعدادی از آنها نیز به بهره برداری رسید، افزود: امسال نیز انتظار می رود با تلاش بیشتر، شاهد تکمیل طرح های زیربنایی و کلنگ زنی طرح های جدید برای توسعه و پیشرفت این خطه باشیم.
در ادامه این جلسه، شش نفر از مدیران اجرایی فعال شهرستان گلپایگان بدلیل عملکرد مطلوب در سال 95، با اهدای لوح سپاس تجلیل شدند.
همچنین فرماندار، نماینده مردم شهرستان های گلپایگان و خوانسار در مجلس و مسئولان اجرایی گلپایگان قبل از نشست شورای اداری، بمناسبت سال جدید با حضور بر مزار شهدای والامقام مدفون در گلزار شهدا، با شهیدان دفاع مقدس و انقلاب اسلامی تجدید میثاق بستند.
دیدار و عیادت سالمندان در خانه سالمندان گلپایگان، از دیگر برنامه های مسئولان بمناسبت سال جدید، در حاشیه شورای اداری شهرستان گلپایگان بود.
شهرستان گلپایگان با سه شهر گلپایگان، گوگد و گلشهر و 52 روستا وآبادی در 180 کیلومتری شمال غرب اصفهان قرار دارد.
پ/6027/ 7138
خبرنگار: محمدحسین توفیقی* انتشار: شکراللهی
کانال اطلاع رسانی: https://telegram.me/esfahanirna
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.