سرهنگ علی فتحی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این خودروها به دلیل سبقت غیر مجاز و نبستن کمربند ایمنی توسط راننده، متوقف و پس از استعلام از سامانه پلیس راهور و بررسی میزان خلافی آنان توقیف شدند.
وی اظهار کرد: خودروهای مزبور تا هنگام پرداخت جریمه در توقفگاه می مانند.
وی گفت: از ابتدای اجرای طرح ملی امداد و نجات نوروزی تاکنون 86 خودرو با تخلف 10 و 20 میلیون ریال در پلیس راه سبزوار توقیف شده است.
سرهنگ فتحی افزود: همچنین طی سه روز گذشته سه دستگاه خودرو سواری پراید، پژو و تیبا هر یک با تخلف 30 میلیون ریال توسط پلیس راه این شهرستان توقیف شدند.
وی ادامه داد: در این مدت 75 دستگاه خودرو سواری نیز توسط ماموران پلیس راه سبزوار به دلیل 2 تخلف همزمان متوقف و اعمال قانون شدند.
وی اظهار کرد: 109 خودرو نیز به دلیل تخلفات مختلف از جمله نبستن کمربند ایمنی، 250 خودرو به دلیل سرعت غیر مجاز و 190 خودرو به دلیل سبقت غیر مجاز متوقف و اعمال قانون شدند.
سرهنگ فتحی گفت: از آغاز طرح ملی امداد و نجات نوروزی 19 نفر به دلیل وقوع حوادث ترافیکی در این شهرستان کشته و زخمی شدند.
وی از زائران و مسافران خواست هنگام سفر با رعایت قانون و مقررات ایمنی زمینه سفر ایمن و بی خطر را برای خود و سایر هموطنان فراهم کنند.
فرمانده پلیس راه سبزوار افزود: همچنین از رانندگان انتظار می رود از متوقف نمودن خودرو در حاشیه راه ها و جاده ها خودداری نموده و در محل های مشخص شده توقف کنند.
سه پاسگاه پلیس و 10 تیم گشتی کنترل محسوس و نامحسوس در ایام نوروز کنترل ترافیک جاده های شهرستان سبزوار را برعهده دارند.
مرکز شهرستان 320 هزار نفری سبزوار در 230 کیلومتری غرب مشهد مقدس قرار دارد.
8144/7500 / 6053 خبرنگار: جواد پورسخاوت ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.