به گزارش خبرنگار ایرنا حجت الاسلام کاظم حافظ نیا عصر یکشنبه در دیدار اعضای هیات های ورزشی آستارا در دفتر امام جمعه این شهرستان افزود: بسیاری از ورزشکاران آستارا توانسته اند در سطوح استانی و کشوری مدال های رنگارنگی کسب کنند.
وی اضافه کرد: مسئولان حوزه ورزش و دستگاه های متولی باید برای حمایت جامعه ورزشی شهرستان، همت کنند تا افتخار آفرینی های ورزشکاران در میادین مختلف استمرار یابد.
وی با اشاره به اینکه فعالیت هیات های ورزشی نیازمند نظارت مستقیم اداره ورزش و جوانان است، اظهار کرد: برنامه ریزی، تعامل مناسب، مدیریت منابع انسانی و مالی می تواند بسترهای توسعه ورزش را در آستارا فراهم کند.
حافظ نیا با بیان اینکه توجه به امور جوانان جزو دغدغه های مقام معظم رهبری است، گفت: دشمنان با شکل های گوناگون در پی ضربه زدن به دین مبین اسلام و جوانان هستند و باید با جدیت تمام، برای خنثی سازی هجمه های فرهنگی دشمن گام برداشته شود.
وی توجه به ورزش بانوان را نیز در این شهرستان ضروری خواند و بیان کرد: بانوان سالم می توانند فرزندان سالمی را تربیت کنند و حضور موفق این قشر در عرصه های مختلف ورزشی با رعایت حجاب اسلامی، مایه افتخار و مباهات است.
وحید خاصی پور رئیس اداره ورزش و جوانان آستارا نیز در این نشست گفت: در سال 95 توانستیم با مشارکت هیات های ورزشی مسابقات شهرستانی و استانی، همایش های پیاده روی، کوه روی و مسابقات ملی کیوکوشین کاراته را در آستارا برگزار کنیم.
وی تصریح کرد: اداره ورزش و جوانان علاوه بر فعالیت در حوزه ورزش، در امور جوانان نیز کمیته‌هایی نظیر فضای مجازی، اشتغال، اوقات فراغت، مشارکت‌های اجتماعی، آسیب‌های اجتماعی، ازدواج و خانواده را در قالب ستاد امور جوانان در آستارا تشکیل داده و در سال جاری برنامه های مختلفی اجرا خواهند کرد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع شده و هفت هزار ورزشکار در 30 هیات ورزشی در آن ساماندهی شده است.
بر اساس گزارش دیگری از خبرنگار ایرنا در آستارا ، فرمانده نیروی انتظامی آستارا از توقیف دو دستگاه خودروی سواری متخلف با 62 میلیون ریال جریمه پرداخت نشده در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ رسول عزیزی به خبرنگار ایرنا گفت: ماموران راهنمایی و رانندگی هنگام اجرای طرح انتظام بخشی به معابر آستارا، یک دستگاه پژو را به دلیل بی توجهی به قوانین راهنمایی و رانندگی متوقف کردند.
وی افزود: در بررسی مدارک راننده و پس از استعلام مشخص شد که 38 میلیون و 500 هزار ریال جریمه پرداخت نشده دارد.
وی اضافه کرد: ماموران یک دستگاه خودرو زانتیا را نیز به دلیل تخطی از قوانین راهنمایی و رانندگی در یکی از خیابان های پرتردد آستارا متوقف کردند و پس از بررسی مدارک راننده، مشخص شد که 23 میلیون و 500 هزار ریال جریمه پرداخت نشده دارد.
سرهنگ عزیزی ادامه داد: بر اساس ماده هشت قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی، خودروهای با خلافی بیش از 10 میلیون ریال تا زمان پرداخت جریمه، توقیف و به پارکینگ منتقل می شوند.
خبرنگار: یوسف هدایتی ** انتشاردهنده: کبیری
7105 / 7124/2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.