سرهنگ هادی امیدوار روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در جاده های مشهد - فریمان، مشهد - تربت حیدریه، مشهد - چناران، تربت حیدریه به بردسکن، تربت حیدریه به کاشمر و جاده تربت حیدریه به گناباد ریزش باران گزارش شده است.
وی اظهار کرد: در جاده های فریمان، تربت جام، تایباد، کلات و رشتخوار نیز به دلیل ریزش باران سطح جاده لغزنده می باشد.
وی گفت: همچنین در گردنه های مزداوند در جاده سرخس، گوجگی در جاده کلات، شریف آباد در جاده نیشابور، رباط سنگ در جاده تربت حیدریه و آزاد راه شهید شوشتری مه گرفتگی و محدودیت دید وجود دارد.
رئیس پلیس راه خراسان رضوی افزود: در گردنه تیوان جاده درگز نیز بارش برف گزارش شده که با تلاش راهداران و انجام عملیات برف روبی تردد در این جاده به صورت عادی و بدون زنجیر چرخ امکان پذیر است.
وی اظهار کرد: با توجه به شرایط جوی در اغلب جاده ها محدودیت سرعت اعمال شده لذا حداکثر سرعت مجاز در مسیرهای لغزنده 90 کیلومتر و در مسیرهای مه گرفته 50 کیلومتر می باشد.
وی با بیان اینکه هم اکنون تمام جاده های این استان باز است و رفت و آمد در آنها در جریان است گفت: رانندگان با رعایت سرعت مطمئنه و دقت بسیار در جاده ها تردد کنند.
خراسان رضوی دارای حدود 20 هزار و 483 کیلومتر جاده است که 6 هزار و 331 کیلومتر آن شهری و 14 هزار و 152 کیلومتر آن راه روستایی است.
این استان دارای 51 گردنه در راههای شهری به طول 545 کیلومتر و 172 گردنه در راههای روستایی به طول 574 کیلومتر است.
7505 / 6053 خبرنگار: ندا جواهرفر** منتشرکننده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.