سرهنگ هادی امیدوار یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ترافیک همه محورهای ورود به استان نیز نیمه سنگین و پرحجم گزارش شده است.
وی با بیان اینکه تردد خودروها در محورهای استان در روزهای اخیر نسبت به همین زمان در سال گذشته حدود 17 درصد افزایش یافته، گفت: میانگین تردد در ورودی های استان به طور متوسط روزانه حدود 55 هزار دستگاه خودرو و ورودی به مشهد حدود 377 هزار خودرو است.
وی عنوان کرد: محور سبزوار - مشهد بیشترین تردد ورودی را از ابتدای طرح نوروزی (25 اسفندماه) داشته است.
وی تصریح کرد: خروجی های استان هم تقریبا همین میزان تردد را دارد اما به نسبت به ورودی ها سبک تر است و هم اکنون محورهای خروجی استان دارای ترافیک نیمه سنگین است.
سرهنگ امیدوار با بیان اینکه هم اکنون ترافیک در محورهای سبزوار - نیشابور بسیار سنگین است، تصریح کرد: به احتمال زیاد تا ساعات پایانی امشب حجم سفرها در ورودی مشهد متراکم و سنگین تر می شود که این شرایط با حجم زیاد ترافیک تا ظهر فردا قبل از تحویل سال ادامه می یابد.
وی در خصوص حوادث نیز گفت: آمار حوادث جاده ای نسبت به سال قبل در این زمان 2 درصد افزایش دارد که امیدواریم با رعایت قانون و سرعت مطمئنه این رقم کاهش محسوسی یابد.
به گفته وی، دیروز و امروز دو سانحه رانندگی منجر به فوت در استان رخ داد چنانکه در جریان واژگونی یک دستگاه خودرو در سه راهی شادمهر یک نفر فوت کرد و امروز نیز در محور قدیم سبزوار، یک کودک هفت ساله بر اثر برخورد با یک دستگاه سواری، جان باخت.
سرهنگ امیدوار از رانندگان و مسافران خواست با توجه به حجم بالای ترافیک، با رعایت فاصله طولی و سرعت مطمئنه از کمربند ایمنی استفاده کرده، بین خطوط حرکت کرده و به هشدارهای پلیس راه، که در طول مسیرها حضور گسترده ای دارد، توجه داشته باشند.
خبرنگار : فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
1906/5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.