دکتر رضا وفایی نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: 47 نفر از حادثه دیدگان چهارشنبه آخر سال در خراسان رضوی مرد و 11 نفر زن بودند.
وی ادامه داد: این تعداد مربوط به ساعت 12 روز سه شنبه تا ساعت 9 صبح امروز است که توسط اورژانس 115 انتقال یافته و یا بطور شخصی به بیمارستانها مراجعه کرده اند.
مدیر حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: 19 نفر از این حادثه دیدگان به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد مراجعه کرده و هفت نفر نیز به بیمارستان تخصصی چشم خاتم الانبیاء در این شهر انتقال یافته اند.
وی افزود: دیگر حادثه دیدگان چهارشنبه آخر سال در خراسان رضوی به بیمارستانهای رضوی، شریعتی، فارابی، امدادی، مهرگان و هاشمی نژاد مشهد و نیز کاشمر، قوچان، تایباد و درگز مراجعه کرده اند.
وفایی نژاد ادامه داد: آسیبهای وارده به حادثه دیدگان چهارشنبه آخر سال در خراسان رضوی شامل خراشیدگی، قطع عضو، سوختگی، شگستگی اندام، پارگی و بریدگی بود.
وی گفت: در پی این حوادث جوانی 31 ساله به دلیل انفجار ترقه انگشت سوم دست خود را از دست داد اما سایر مجروحان به صورت سرپایی درمان شده اند.

* کاهش 73 درصدی حادثه دیدگان در نیشابور
مسئول روابط عمومی مرکز حوادث و فوریتهای پزشکی نیشابور نیز از کاهش 73 درصدی تعداد مصدومان حوادث چهارشنبه آخر سال در مناطق زیر پوشش این دانشگاه نسبت به پارسال خبر داد.
مصطفی افشار نیک افزود: کل حادثه دیدگان شب گذشته در مناطق زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی نیشابور پنج نفر بودند که عمده آنها سوختگی و جراحات سطحی داشته اند.
خبرنگار: مریم انجیدنی **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
3027/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.