سرپرست روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان روز چهارشنبه به ایرنا گفت: از بین 38 مصدوم یک نوجوان 18 ساله با 75 درصد سوختگی دارای بالاترین سوختگی , در بیمارستان امام موسی کاظم (ع) (سوانح سوختگی) بستری است.
کیانوش جهانپور با بیان اینکه ممکن است تعداد جان باختگان افزایش یابد افزود:پزشکان و کارکنان بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان در تلاش برای رسیدگی هرچه بهتر و بیشتر به مصدومان هستند.
وی افزود: شب گذشته نیز یک جوان ۲۳ ساله در اثر شدت جراحات ناشی از انفجار مواد آتش زا در شهر بهارستان جان خود را از دست داد.
وی با بیان اینکه بیشترین تعداد مصدومیت ها ناشی از انفجار مواد محترقه بوده است اظهار کرد: فوریت های پزشکی اصفهان به 15 نفر از مصدومان رسیدگی کرد که سه نفر از آنها در محل مداوا شده و 12 نفر به بیمارستان ها منتقل شدند.
جهانپور تصریح کرد: امار مصدومان حوادث چهارشنبه در مجموع در کشور نسبت به سال گذشته کاهش یافته اما در اصفهان اندکی افزایش یافته است.
سال گذشته در حوادث چهارشنبه سوری در مجموع 35 مصدوم به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان مراجعه کردند که فقط یک نفر از آنها بستری شد.
به گزارش ایرنا یک نفر جان باخته حوادث چهارشنبه سوری امسال در استان اصفهان به دلیل انفجار مواد محترقه از ناحیه سینه و شکم به شدت مصدوم و پس از وقوع حادثه از شهر بهارستان به بیمارستان الزهرا (س) اصفهان منتقل شد و با وجود تلاش های صورت گرفته ، در بیمارستان فوت کرد.
همچنین عصر سه شنبه به دنبال انفجار ترقه در یک ساختمان مسکونی در خیابان چمران اصفهان 6 نفر دچار سوختگی بین 20 تا 90 درصد شدند.
بنابر گفته افراد حاضر در محل، مصدومان در حال ساخت ترقه در زیرزمین خانه بودند.
در ساعت 18در خیابان فرایبورگ 2نفر دچار سوختگی 40 درصد شدند.
در ساعت 19در شهر بهارستان 3 نفر دچار سوختگی وتروما (جراحت یا ضربه) به اندام شدند.
ساعت 20 یک نفر راننده به دنبال پرتاب ترقه به داخل خودروی او دچار سوختگی شد.
این مصدومان به بیمارستان های امام موسی کاظم و الزهرا منتقل شدند.
ت/3011 / 6022 خبرنگار: آسیه معینی - انتشار دهنده : مسعود عمادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.