علیرضا رشیدیان روز سه شنبه در جمع مردم فریمان در ورزشگاه شهید مطهری این شهر افزود: از ابتدای فعالیت دولت تدبیر و امید تاکنون یک هزار و 400 تخت بیمارستانی در استان خراسان رضوی دایر شده و ایجاد یک هزار تخت بیمارستانی نیز در حال انجام است.
وی خاطر نشان کرد: دولت یازدهم به برکت تلاش ها و همراهی مردم و سایر قوا توانسته با یک بسیج عمومی علاوه بر امنیت، در حوزه سلامت نیز جهشی بلند داشته باشد.
وی بیان کرد: دولت یازدهم با مردان خدمتگزار خود به جای شعار به دنبال خدمتی صادقانه به مردم است به طوری که توجه دولت در بخش سلامت موجب کاهش مرگ و میر در بسیاری از بیماری های واگیردار شده است.
نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی نیز گفت گفت: اجرای عملیات گازرسانی، راهداری و احداث راه آهن مهمترین اقدامات در حال اجرای دولت برای شهرستان فریمان است.
احسان قاضی زاده افزود: رئیس جمهور در سفر اخیر خود به مشهد مقدس، یک هزار میلیارد ریال برای پیگیری این اقدامات در شهر فریمان اختصاص داده اند.
وی بیان کرد: وزیر بهداشت بعد از وزرای صنعت و معدن، راه و ترابری و مخابرات، چهارمین وزیر دولت یازدهم است که به فریمان آمده است و این نشان از توجه ویژه دولت به شهر تاریخی فریمان است..
فرماندار فریمان نیز در سخنانی گفت: بهره برداری از بیمارستان حضرت زهرا (س)، مهمترین دستاورد درمانی دولت یازدهم در شهر فریمان بود.
عبدالرضا رحمانی افزود: احداث این بیمارستان از نیازهای ضروری شهر فریمان با جمعیت 99 هزار نفر می باشد.
وی با بیان اینکه بیمارستان قبلی فریمان حدود 80 سال قدمت داشت، افزود: این بیمارستان جوابگوی جمعیت این شهر نبود و اکنون خرسندیم که همزمان با ولادت حضرت زهرا( س ) بیمارستانی با نام این بانوی بزرگوار و به دست فزرندی از خطه فریمان(‌وزیر بهداشت) به بهره برداری رسید.
بیمارستان 64 تختخوابی حضرت زهرا (س) فریمان امروز در مراسمی با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.
فریمان در فاصله 75 کیلومتری شهر مشهد قرار دارد.
6012/7495 خبرنگار: حسین عباسی ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.