این پایگاه به نقل از حمید فانی مدیر عامل شرگت گاز استان نوشته است: با گاز رسانی به این شهرها و روستاها جمعیتی بالغ بر 82 هزار و 500 خانوار از نعمت این سوخت پاک بهره مند شده اند.
**عنوان های دیگر پایگاه خبری تابناک
- مسئول دبیرخانه فرهنگ شهروندی شهرداری مشهد: اجرای نمایش‌های خیابانی با موضوع حفظ درختان در بوستان‌های سطح شهر در نوروز
- 20 هزار پمفلت آموزشی در مدارس مشهد توزیع می شود

**پایگاه خبری مشهد پیام
- ' بهار آمد و «پل گالری» در خزان ماند/ سوت و کور بودن پل را بر نبود پیمانکار ببخشید'

**پایگاه خبری پرستوها :
- عضو هیات‌ علمی دانشگاه تهران: رونق در صنعت حاصل‌شده ولی برای صنایعی هست که باکیفیت و قیمت کالای خود را در بازار جا انداخته‌اند و صنایعی که آثار رونق را نمی‌بینند باید تکانی به محصولات خود بدهند.

**پایگاه خبری صبح توس:
- مسئول دفتر جنبش جهاد اسلامی فلسطین: روابط گروههای فلسطینی و مقاومت بسیار خوب است و دارای هماهنگی با یگدیگر درباره مسائل سیاسی و عملی با هستند اما مشکل ما در رابطه با تشکیلات خود گردان فلسطین و کادر رهبری است.
- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی: 48 هزار جانباز در خراسان رضوی از عوارض جنگ رنج می‌برند/ لزوم توجه بیشتر جامعه پزشکی به جانبازان

*پایگاه خبری قدس آنلاین:
- گلایه های مردم روستای«خدا شاه»/استاندار خراسان رضوی قول تجدید نظر داد
- شهرستان 65 هزار نفری رشتخوار پزشکی قانونی ندارد
- مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی : مراسم یادبود شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو همزمان با نماز مغرب و عشاء شامگاه سه شنبه در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه برگزار می شود.
- یک مویز و چهل قلندر حکایت روستای 50 خانواری «جاورتن» با یک قنات است: روستای جاورتن با بیش از 50خانوار در 33کیلومتری شهرستان جغتای قرار دارد که بانوان ساکنان در این روستا هر روز در مقابل تنها قنات موجود در روستا برای برداشت آب و شست و شوی ظروف صف می کشند.
7489/ 6012 گردآورنده: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده:‌علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.