به گزارش روز سه شنبه شرکت پدیده محسن شوشتری، افزود: این شرکت به شکل جدی به دنبال انجام تعدیل و خواهان آن بود که راهکاری اجرا شود که در برگیرنده بهترین روش تعدیل سهام در راستای منافع شرکت و سهامداران باشد.
وی اظهار کرد: بر حسب مصوبه شورای امنیت کشور و به تبع آن مصوبات ستاد تدبیر، شرکت پیشنهاد خود را برای تعدیل به ستاد تدبیر ارائه کرد و پس از بحث و بررسی های مختلف کارشناسی ،مصوب شد تعدیل سهام سهامداران خُرد با ماخذ 12 هزار و 720 ریال با ضریب یکسان و برای همه سهامداران از محل سهام سهامداران عمده انجام شود.
وی در خصوص تعهدنامه ها نیز گفت: بر اساس مصوبه ستاد تدبیر مقرر شده تا تعهدنامه ها نیز به سهام تبدیل شود تا امکان نقد شدن آن برای دارندگان برگه های تعهد بعد از باز شدن اتاق مبادلات فراهم شود.
شوشتری با تاکید بر تلاش برای بازگشایی اتاق مبادلات سهام در هفته آینده گفت: پیش بینی می شود کار تنظیم نرم افزارهای سامانه نقل و انتقالات سهام با مصوبه جدید تا پایان هفته جاری طول بکشد و در هفته آینده شاهد بازگشایی اتاق مبادلات سهام باشیم.
بر اساس اعلام روز گذشته بابک دین پرست معاون وزارت کشور ، شیوه نامه تعدیل سهام به شرکت پدیده ابلاغ شده و باید ظرف چند روز آینده اجرایی شود و همرمان با اجرایی شدن شیوه نامه؛ اتاق مبادلات سهام نیز راه اندازی می شود.
شرکت گردشگری و تفریحی پدیده شاندیز دی ماه سال 1393 به دنبال حکم دادستان عمومی انقلاب مشهد با تعطیلی و مهر و موم دفاتر فروش مواجه شد.
در ماههای اخیر هیات مدیره جدید برای شرکت پدیده تعیین شد و رفع مشکلات و چالش های این شرکت در دو سال اخیر از سوی مسئولان استان خراسان رضوی و کشور با جدیت پیگیری شد.
1906/6012 خبرنگار: فاطمه یوسفی **‌انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.