کنگره بزرگداشت مرحوم آیت الله عباس واعظ طبسی از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه و نشست خبری کنگره نظام سلامت در اسلام دو برنامه خبری دیگر امروز در مشهد هستند.
نشست ستاد هماهنگی خدمات سفر، نشست علمی تخصصی نقش تعلیم و تربیت در کاهش خشونت و افتتاح نمایشگاه آموزشی و پژوهشی دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز امروز برگزار می شوند.
از دیگر رویدادهای خبری امروز نشست تخصصی بحران آب و مصائب سرزمین بدون آمایش با حضور پروفسور پرویز کردوانی و افتتاح مسابقات ورزشی دانش آموزان دختر خراسان رضوی است.
همایش ملی آب و زندگی نیز بعد از پنج روز برگزاری امروز در دانشگاه فردوسی مشهد به کار خود پایان می دهد.
دستگاههای اجرایی، سازمان ها، نهادها و شرکتهای دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 37681062 و 37681061 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع داده یا به شماره نمابر 37681060 ارسال کنند.
رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آنها و اخبار متنوع دیگر، در سایت استانی ایرنا به نشانی اینترنتی http://www.irna.ir/rkhorasan منتشر می شود.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به آدرس telegram.me/irnamashhad نیز برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری راه اندازی شده است.
خبرنگار: فاطمه یوسفی **انتشار دهنده: حسین کریم زاده
1906/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.