مهدی یزدانی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: جریان سازی گفتمان رهبر معظم انقلاب در بین کارگران و کارفرمایان، ترویج تفکر بسیجی، ارتقای سطح فرهنگی و دینی کارگران برای افزایش بهره وری از مهمترین اهداف بسیج کارگری است.
وی اظهار کرد: برای اجرایی کردن تاکید رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی، کارگروه حل مشکلات واحد های تولیدی و کارگروه رصد و مقابله با قاچاق کالاهای مشابه تولید داخل ذیل شورای عالی بسیج کارگری تشکیل شده است.
وی گفت: بسیج کارگری اطلاع رسانی به جامعه و مطالبه گری از مسئولان را نیز بر عهده دارد.
یزدانی، عارضه یابی و بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی و رفع آنها از طریق تعامل با ادارات دولتی و سایر اقشار بسیج و همچنین همراهی با کمیسیون حمایت از سرمایه گذار در قوه قضائیه را از جمله اقداماتی برشمرد که در سال جاری انجام شده است.
وی افزود: یکصد و 50 واحد تولیدی کوچک و متوسط در سالجاری و یکصد 50 واحد نیز سال گذشته عارضه یابی و پایش شد.
وی اظهار کرد: به روز نبودن و فرسودگی دستگاههای تولیدی، کمبود سرمایه در گردش و نقدینگی و مشکلات مدیریتی برخی از مشکلات واحدهای تولیدی است که در این عارضه یابی ها مشخص شده است.
یزدانی گفت: تحقق مطالبات رهبر معظم انقلاب، ارتقای سطح کمی و کیفی بسیج کارگری، ارتباط بیشتر کارخانه ها و کارگران با مساجد و کمک به محرومین جامعه از طریق خیرین صنعت و انجام برنامه هایی که باعث حفظ ارزشهای نظام اسلامی و انقلاب گردد از جمله اهداف و برنامه های بسیج کارگری در سال آینده می باشد.
استان خراسان رضوی دارای 40 شهرک و ناحیه صنعتی دارای زمین و 38 شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری زمین است که از این تعداد 23 شهرک و ناحیه صنعتی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته قرار دارند.
پنج هزار و 745 واحد صنعتی با سرمایه گذاری 110 هزار میلیارد ریال در شهرک ها و ناحیه های مزبور فعالیت دارند.
7507/ 6053 خبرنگار: مصطفی نخعی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.