محمود کریم زاده روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر این اساس یکی از رویکردهایی که به صورت ویژه در سال آینده دنبال می شود معرفی رشته ورزشی تیراندازی با کمان به مردم و فراهم کردن زمینه ای مناسب برای حضور همگان در مسابقات مختلف است.
وی برگزاری کلاسهای آموزشی رایگان را رویکردی مناسب برای جذب ورزشکار در این رشته ذکر و بیان کرد: کلاسهای آموزشی تیراندازی با کمان به صورت رایگان در مجموعه ورزشی پارک وکیل آباد و مجموعه ورزشی مجد در شهر مشهد برگزار می شود.
رئیس هیات تیراندازی با کمان خراسان رضوی به مشکلات مالی این رشته ورزشی در استان نیز اشاره و بیان کرد: برنامه ریزی مناسبی برای جذب حامی مالی در سال آتی برای برگزاری مسابقات مختلف در رده های سنی گوناگون انجام شده که قطعا می تواند نتایج بسیار مثبتی را به همراه داشته باشد.
وی به اجرای طرح استعدادیابی در شهرستانها نیز اشاره و بیان کرد: طرح استعدادیابی این رشته ورزشی امسال در شهرستانهای مختلف این استان اجرا شد و بازیکنان ارزشمندی نیز تاکنون شناسایی شده اند هرچند که اجرای طرح استعدادیبای به صورت گسترده تر در سال آینده نیز دنبال می شود.
کریم زاده ادامه داد: هیات تیر و کمان از علاقه مندانی که از توانایی مالی مناسبی برخوردار نیستند به صورت ویژه حمایت می کند و تیر و کمان را به صورت رایگان در اختیار آنها می گذارد.
وی قیمت تیر و کمان مناسب برای آغاز فعالیت در این رشته ورزشی را بین دو میلیون تا بیست میلیون ریال ذکر و بیان کرد: هیات تیر و کمان از ورزشکاران این رشته به صورت ویژه حمایت می کند.
رئیس هیات تیراندازی با کمان خراسان رضوی افزود: در تلاش هستیم مسابقات کشوری تیر و کمان با حضور ورزشکاران این رشته اردیبهشت ماه آتی در مشهد برگزار شود.
وی گفت: قطعا برگزاری این دوره از مسابقات در مشهد می تواند دستاوردهای بسیار زیادی را برای این رشته ورزشی از جمله فراهم کردن زمینه ای مناسب برای حضور جوانان را به همراه داشته باشد.
کریم زاده افزود: مسابقات تیر اندازی با کمان روز گذشته به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر و یادبود شهدای آتش نشان در محل باشگاه شهید حقانی سبزوار با حضور 20 کماندار در تمامی رده های سنی با حضور آقایان و بانوان کماندار برگزار شد.
وی به برگزاری کلاس مربیگری درجه یک در اصفهان نیز اشاره و بیان کرد: این دوره کلاسها روز گذشته با حضور 18 مربی از جمله خانم آتش افروز، یزدی و ریحانی از سوی هیات تیر اندازی با کمان استان خراسان رضوی برگزار شد.
200 ورزشکار به صورت حرفه ای در خراسان رضوی در رشته تیر اندازی با کمان مشغول فعالیت هستند.
خبرنگار: توحید آرش نیا **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7498/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.