به گزارش ایرنا حجت الاسلام محمدرضا عصمتی در خطبه های این هفته نماز جمعه تربت حیدریه اظهار کرد: جبهه استکبار برای به حاشیه راندن این اولویت اول جهان اسلام و انحراف نگاه مسلمانان از جنایات اسرائیل، جنگ های نیابتی را در منطقه به راه انداخته است.
وی با اشاره به روز امور تربیتی، هشتم اسفند، بر ضرورت تلاش دست اندرکاران و مدیران عرصه تعلیم و تربیت برای پرورش انسان های خلاق تاکید کرد و گفت: دانش آموز و دانشجوی در تراز انقلاب اسلامی، باید فکور و خلاق باشد و با تعهد و تخصص، در راستای رشد و توسعه و رسیدن به جامعه آرمانی تلاش کند.
خطیب جمعه تربت حیدریه افزود: ملت از تصمیم گیران و برنامه ریزان نظام تعلیم و تربیت انتظار دارند که نوجوانان و جوانان را به نحوی تربیت کنند که آماده نقش آفرینی مطلوب و شایسته در آینده کشور باشند.
عصمتی گفت: غالب آنچه که امروز تدریس می شود مطالبی است که دیگران گفتند و یا اینکه ترجمه شده، لذا باید دانش آموزان بر خلاقیت و تولید علم بومی در راستای اهداف و آرمانهای متعالی انقلاب اسلامی متمرکز شوند.
وی اظهار کرد: تعهد از شرایط اساسی انسان انقلابی است و آثار سوء دانشمندان متخصص بدون تعهد، به مراتب بیشتر از فایده آنان است، لذا دانشمندی که متعهد به آرمانهای جامعه باشد می تواند برای مردم کشورش مثمر ثمر باشد.
مرکز شهرستان 250 هزار نفری تربت حیدریه در 150 کیلومتری مشهد قرار دارد.
** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.