کاظم میرزایی عصر پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آذر ماه پارسال مفقودی پدر از سوی اعضای خانواده اعلام و پس از تحقیقات طولانی سرنخهایی مبنی بر دست داشتن خانواده مقتول در این حادثه به دست آمد لذا بهمن امسال مادر، دختر و پسر این خانواده بازداشت شده و مورد بازجویی قرار گرفتند.
وی ادامه داد: مادر خانواده در بازجویی کاملا از وقوع قتل اظهار بی اطلاعی کرد اما پسر اعتراف کرد که به دلیل مشکلات خانوادگی ابتدا با ریختن داروی خواب آور پدرش را گیج کرده سپس قصد داشته با باز کردن گاز بخاری وی را به قتل رساند که پدرش متوجه این موضوع شده و با یکدیگر درگیر شده بودند.
بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب مشهد گفت: در جریان این درگیری پسر مقتول با کوباندن مجسمه ای بر سر پدرش وی را بیهوش و سپس خفه کرده بود.
وی افزود: طبق اظهارات متهم، وی جسد را به بیرون شهر منتقل کرده و آتش زده بود.
او گفت: چهار روز پس از وقوع قتل جسد سوخته ای از محلی که این پسر جسد پدرش را منتقل کرده بود پیدا و به پزشک قانونی منتقل شده بود.
میرزایی گفت: پس از اعترافات متهم آزمایش دی.ان.ای روی جسد انجام شد که نتیجه آن هنوز اعلام نشده است. بازسازی صحنه قتل نیز هفته جاری انجام شد و با اعلام نتیجه آزمایش تشخیص هویت، این پرونده روند قانونی خود را طی می کند.
خبرنگار: ندا جواهرفر **انتشاردهنده: حسین کریم زاده
7505/1858
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.