به گزارش ایرنا سرهنگ پاسدار علی ابراهیم زاده روز چهارشنبه در نشست هماهنگی اعزام اردوهای راهیان نور گناباد افزود: شرکت کنندگان در اردوهای راهیان نور در مدت شش روز از یادمانهای دوران دفاع مقدس در دهلاویه، هویزه، فتح المبین، فکه ، طلائیه، شلمچه، اروند رود و خرمشهر دیدن می کنند.
وی ادامه داد: شرکت کنندگان در این اردوها علاوه بر بازدید از یادمان های مزبور در پادگان ثامن الائمه (ع) حمیدیه اهواز محل استقرار رزمندگان خراسانی در دوران دفاع مقدس اسکان می یابند.
وی اظهار کرد: ثبت نام این تعداد در پایگاههای مقاومت بسیج در سطح شهرستان گناباد در حال انجام است و اعزام اردوهای راهیان نور از چهارم فروردین ماه سال آینده آغاز و در مدت تعطیلات نوروز ادامه می یابد.
وی هزینه اعزام هر فرد برای شرکت در اردوهای راهیان نور را دو میلیون و 500 هزار نفر ذکر کرد و خواستار همراهی بیشتر مسئولان و دست اندرکاران ذیربط نسبت به تامین این هزینه برای اقشار آسیب پذیر و کاهش مشکلات حمل و نقل این بخش شد.
معاون فرماندار گناباد نیز گفت: ساماندهی اعزام زائران اردوهای راهیان نوز از این شهرستان نیازمند افزایش توجه و هم افزایی مسئولان و متولیان مربوطه است.
محمود صادقی از این اردوها به عنوان فرصت مناسبی برای تجدید بیعت با آرمانهای شهدا و ایثارگران یاد کرد و گفت: باید همه ظرفیتهای دستگاههای اجرایی برای کاهش مشکلات و ساماندهی اعزام زائران به اردوهای راهیان نور جهت دهی شود.
2095/6012 خبرنگار: علیرضا حسن زاده ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.