به گزارش روز شنبه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار بهمن امیری مقدم افزود: در بررسی اظهارات مال باختگان مشخص شد سه مرد جوان با اجاره یک مغازه کلی فروشی در هسته مرکزی شهر تربت حیدریه پس از جلب اعتماد طعمه های خود، مقادیری زیادی اجناس را در قبال چک های بلامحل خریداری و در هنگام وصول چک متواری شده اند.
وی با بیان اینکه با تلاش های انجام شده مخفیگاه یکی از متهمان شناسایی و با هماهنگی قضائی این فرد دستگیر شد،‌اظهار کرد: متهم 45 ساله به نام جواد در بازجویی ها به 10 فقره کلاهبرداری به مبلغ یک میلیارد و 800 میلیون ریال از 10 نفر از مالکان کلی فروشی ها در شهر مشهد و شهر تربت حیدریه با همدستی دو تن از دوستانش با تهیه یک دسته چک 25 برگی بدون پشتوانه مالی اعتراف کرد.
وی افزود : با راهنمایی متهم مخفیگاه یکی از همدستانش شناسایی و کارآگاهان پلیس آگاهی در اقدامی غافلگیرانه این فرد 43 ساله نیز را دستگیر کردند.
فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی با اشاره به ادامه تحقیقات برای دستگیری دیگر عضو این باند حرفه ای کلاهبرداری به شهروندان توصیه کرد : در هنگام معاملات از صحت اسناد ارائه شده توسط طرف مقابل اطمینان پیدا کنند و در تنظیم قرار دادها کلیه قوانین و مقررات مربوطه را رعایت کنند.
7505/ 6012 خبرنگار: ندا جواهر فر ** انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.