سخنرانی جانشین رییس سازمان بسیج مستضعفین کشور در همایش فرماندهان بسیج حمل و نقل هوایی و اجلاس شورای نمایندگان اتحادیه انجمن علمی اموزشی معلمان ریاضی ایران از دیگر رویدادهای خبری امروز است.
نشست مشترک انجمن صنفی شرکتهای حمل و نقل خراسان با گمرک استان و بهره برداری از دو طرح صنعتی با حضور استاندار نیز امروز خبری می شود.
تشییع شهیدمدافع حرم، جشنواره تقدیر از نفرات برتر هفته پژوهش در دانشگاه علوم پزشکی، امضای تفاهم نامه بین دانشگاه فردوسی و پژوهشگاه نیرو ،اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذربا سخنرانی مهرداد بذرپاش، سخنرانی آیت الله مصباح یزدی و سخنرانی رحیم پور ازغدی اختتامیه جشنواره عمار از دیگر رویدادهای خبری است.
دستگاه های اجرایی، سازمانها، نهادها و شرکت های دولتی و عمومی می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 37681062 و 37681061 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع داده یا به شماره نمابر 37681060 ارسال کنند.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آنها و اخبار متنوع دیگر، در سایت استانی ایرنا به نشانی اینترنتی http://www.irna.ir/rkhorasan منتشر می شود.
کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به آدرس telegram.me/irnamashhad نیز برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری راه اندازی شده است.
7496/ 6012 خبرنگار:آرزو جاودانی **‌انتشار دهنده: علی حیدر شاه حسینی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.