مسعود تقی زاده روز چهارشنبه در نشست شورای شهر کاشمر اظهار کرد: حامیان مالی که هموراه کمک کار ما در تداوم فعالیتهای ورزشی بوده اند از ادامه حمایت خسته شده اند.
وی گفت: از شورای شهر انتظار داریم بودجه سالانه ای برای هیئت فوتبال تصویب کند تا بخشی از مشکلات این رشته ورزشی کاهش یابد.
تقی زاده خرید امتیاز تیم پیام وحدت مشهد را تجربه تلخی برای کاشمر بر شمرد و افزود: با وجود کمک های خوبی که به این تیم شد ولی به دلیل غیر بومی بودن تیم و غیرکارشناسی بودن کار، ضربه بسیاری به ورزشکاران شهرستان وارد شد .
به گفته او اگر اعتبار هزینه شده برای تیم پیام وحدت صرف آموزش و ورزش شهرستان می شد، به طور قطع سطح کیفی و کمی ورزش ارتقاء پیدا می کرد.
دبیر هیئت فوتبال شهرستان کاشمر نیز در این نشست گفت: به دلیل مشکلات مالی بیش از 10 تیم فوتبال از حضور در مسابقات استانی در رده های مختلف سنی انصراف داده اند
حسین کرمانیان با اشاره به اینکه مسابقات فوتبال لیگ برتر شهرستان با شرکت هشت تیم به صورت رفت و برگشت در حال انجام است؛ گفت: مسابقات دسته یک با شرکت شش تیم در حال انجام است که یکی از تیم ها و همه تیم های دسته دو به دلیل مشکلات مالی از حضور در مسابقات انصراف داده اند.
کرمانیان افزود: فوتسال شهرستان جایگاه خوبی دارد به طوری که در رده های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان و امید هر کدام با هشت تیم در مسابقات شرکت می کنند،
وب بیان کرد: مسابقات فوتسال دسته یک اکنون با هشت تیم در حال برگزاری است که دو تیم به علت عدم تمکن مالی انصراف داده اند و مسابقات فوتسال دسته دو نیز با شش تیم در حال برگزاری است که یک تیم به دلیل عدم تمکن مالی انصراف داده است.
گفت: متاسفانه تیم دست یک حاضر در مسابقات دسته یک استان به خاطر عدم تمکن مالی انصراف و امتیاز خود را به یکی از شهرستان های دیگر واگذار کرد.
دبیر هیئت فوتبال کاشمر با اشاره به در خشش ورزشکاران در رشته فوتبال در رده های مختلف در مسابقات استان و کشورگفت:هیئت فوتبال شهرستان پارسال در بین 28 هیئت استان مقام نخست را به خود اختصاص داد لذا از مسئولان انتظار حمایت بیشتری داریم .
رییس شورای شهر نیز در این نشست با بیان اینکه اعضاء شورادر حد توان کمک هایی از هیئت های ورزشی دارند، اظهار کرد: بخشی از اعتبارات شهرداری ها از ارزش افزوده تامین می شود که در این خصوص با مشکل مواجهیم.
سید حسین حسینی با اشاره به اهمیت ایجاد نشاط و شادابی در جامعه با توسعه فعالیتهای ورزشی بیان کرد: همانند گذشته شورای شهر کمک هایی از حوزه ورزش شهرستان خواهد داشت.
مسئول کمیسیون فرهنگی شورای شهر نیز گفت: آفت بی پولی همه هیئت های ورزشی را گرفتار کرده است..
مهری پالایی گفت: با همه کمبودها ، ورزش شهرستان در همه رشته ها خوب درخشیده است و این در حالی است که کمک های مردمی به ورزش در حد صفر است و فقط اتکا به مشارکت های خیرین و حمایت مسئولان داریم هرچند اعضاء شورای شهرنیز جهت حمایت از ورزش شهرستان تلاش هایی را داشته و خواهند داشت.
وی برتوجه به ورزش بانوان تأکید کرد و افزود: باید حمایت ها به گونه ای باشد که با استفاده از این کمکها ،هیئت های ورزشی بتوانند برنامه ریزی سالیانه ای ترتیب دهند.
کاشمردر فاصله 228 کیلومتری مشهد قرار دارد.
6012/7497 خبرنگار: لیلا قرائی ** انتشار دهنده:‌علی حیدر شاه حسینی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.