پایگاه اطلاع رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که پیکر آیت الله سیدجواد علم الهدی در حرم مطهر امام رضا(ع) دفن می شود.

مراسم عزاداری و اقامه نماز بر پیکر مرحوم آیت‌الله سیدجواد علم‌الهدی برادر نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی روز دوم شهریور ماه جاری در حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار و در این مکان دفن خواهد شد.

به گزارش جماران، پایگاه اطلاع‌رسانی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی روز شنبه اعلام کرد: با توجه به حفظ اصول بهداشتی و عدم امکان اجرای مراسم تشییع، برنامه عزاداری و نماز بر پیکر مرحوم آیت‌الله سیدجواد علم‌الهدی ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه دومین روز شهریور ماه جاری در صحن جامع رضوی با حفظ پروتکل های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی انجام می‌شود. 

آیت‌الله سیدجواد علم الهدی موسس و استاد عالی حوزه علمیه امام‌القائم (عج) تهران و از شاگردان مرحوم آیت‌الله بروجردی و حضرت امام خمینی(ره) بود.

آن مرحوم که برادر بزرگتر آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی و امام جمعه مشهد است عمر خود را در مسیر احیای علوم قرآن، سیره اهل بیت (ع) و تربیت طلاب صرف کرد.

 آیت‌الله سیدجواد علم‌الهدی سی‌ام مرداد ماه گذشته در سن ۹۰ سالگی در تهران درگذشت.

در پی درگذشت مرحوم آیت‌الله سیدجواد علم‌الهدی، رییس جمهوری و دیگر مقامات عالی کشور در پیامهای جداگانه این ضایعه را به امام جمعه مشهد تسلیت گفته‌اند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.