معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی اعلام کرد: تاکنون 16 درصد از تسهیلات ویژه آسیب دیدگان کرونا خراسان رضوی پرداخت شده است.

معاون کارآفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: تاکنون کل مبلغ درخواستی مشمولان دریافت تسهیلات ویژه کسب و کارهای متضرر از کرونا که به بانکها ارسال شده ۷۱۲ میلیارد و ۸۷۲ میلیون تومان بود که از این میزان ۱۱۵ میلیارد و ۸۶۰ میلیون تومان معادل ۱۶.۳ درصد پرداخت شده است.

به گزارش جماران، محمد امین بابایی افزود: این استان در میزان تسهیلات درخواستی صاحبان کسب و کارهای متضرر از کرونا رتبه دوم کشور را دارد.

وی ادامه داد: براساس آخرین رتبه بندی تا ۲۰ مرداد ماه، خراسان رضوی در پرداخت تسهیلات به بنگاه‌های اقتصادی براساس نسبت پرداختی به تسهیلات درخواستی، رتبه پانزدهم و براساس نسبت تسهیلات پرداختی به اعتبارات ابلاغی، رتبه دهم کشور را به دست آورده است.

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: براساس این رتبه بندی، در نسبت تسهیلات پرداختی به تسهیلات درخواستی استان‌های خراسان جنوبی، ایلام و کردستان به ترتیب رتبه‌های اول تا سوم و در نسبت تسهیلات پرداختی به اعتبارات ابلاغی استان‌های ایلام، تهران و خراسان جنوبی رتبه های اول تا سوم را کسب کرده‌اند.

وی افزود: سهمیه ابلاغی خراسان رضوی از تسهیلات حمایتی دولت برای کسب و کارهای متضرر از کرونا دو هزار و ۸۶۸ میلیارد تومان بوده که تا ۲۰ مرداد ماه ۱۰۱ میلیارد و ۷۵ میلیون تومان معادل ۱۳.۵۴ درصد از کل تسهیلات درخواستی مشمولان توسط بانکها پرداخت شده است.

بابایی ادامه داد: میزان تسهیلات درخواستی از سوی مشمولان تسهیلات حمایتی دولت برای کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در خراسان رضوی تا ۲۰ مرداد ماه ۷۵۱ میلیارد و ۵۳۷ میلیون تومان بوده است.

وی گفت: مهلت ثبت نام مشمولان دریافت تسهیلات حمایتی دولت و مهلت پرداخت این تسهیلات توسط بانکها تا پایان مرداد ماه است.

معاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: ۱۹ بانک و موسسه مالی و اعتباری تسهیلات حمایتی دولت را باید بین ۶۷ هزار و ۳۹۶ کارگاه با اشتغال ۱۸۳ هزار و ۴۱۹ نفر در خراسان رضوی توزیع کنند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.