مرحله دیگری از طرح حمایتی «آقا حساب کردند» با پرداخت بدهی اجاره بهای مسکن بانوان بی سرپرست از سوی آستان قدس رضوی آغاز شد.

دبیر کانون های خدمت خراسان رضوی گفت: همزمان با فرا رسیدن دهه ولایت، مرحله دیگری از طرح حمایتی «آقا حساب کردند» با پرداخت بدهی اجاره بهای مسکن بانوان بی سرپرست از سوی آستان قدس رضوی آغاز شد.

به گزارش جماران، امین بهنام افزود: در گام اول این طرح کانون های خدمت رضوی محله‌ای مستقر در حاشیه شهر مشهد، افراد مشمول را در منطقه خود شناسایی و معرفی می‌کنند.

وی با بیان اینکه این طرح از آغاز شیوع کرونا، با تسویه بدهی فروشگاه‌های مواد غذایی، معوقات قبوض و پرداخت بدهی بیماران به اجرا درآمده است ادامه داد: این طرح شامل بانوان سرپرست خانواری است که اجاره عقب افتاده داشته و اجاره ماهانه آنها کمتر از پنج میلیون ریال است و مالکان نیز نصف اجاره بهای منازل را بخشیده‌اند.

دبیر کانون های خدمت خراسان رضوی با بیان مشارکت دیگر اقشار در این طرح معنوی گفت: خیران و اقشار مختلف مردم مشهد که بنا داشتند امسال برای عید غدیر مراسم جشن برپا کنند، به خاطر شیوع کرونا هزینه این جشن را به کارت نذورات آستان قدس رضوی واریز کرده‌اند تا سهمی در اجرای این طرح خیرخواهانه داشته باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.