مدیرکل تعاون روستایی خراسان رضوی از آغاز خرید تضمینی گندم در این استان خبر داد.

مدیرکل تعاون روستایی خراسان رضوی با اشاره به آغاز خرید تضمینی گندم در این استان، گفت: قیمت پایه خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری، ۲۵ هزار ریال برای هر کیلوگرم تعیین شده است که این قیمت براساس پایه خرید با چهار درصد افت مفید و یک درصد افت غیرمفید است.

به گزارش جماران، ایرج ناصری مقدم با اشاره به آغاز خرید تضمینی گندم در خراسان رضوی، گفت: خرید تضمینی گندم توسط شبکه تعاون روستایی خراسان رضوی با خرید ۲۰ تن گندم تضمینی از کشاورزان گندم‌کار در شهرستان سرخس آغاز شد.

مدیرکل تعاون روستایی خراسان رضوی افزود: قیمت پایه خرید تضمینی گندم در سال زراعی جاری، ۲۵ هزار ریال برای هر کیلوگرم تعیین شده است که این قیمت براساس پایه خرید با چهار درصد افت مفید و یک درصد افت غیرمفید است.

وی ادامه داد: خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان بر اساس استعلام از سامانه پهنه‌بندی جهاد کشاورزی انجام می‌شود و ۵۲ مرکز خرید در سطح استان عملیات خرید گندم را انجام می‌دهند.

مدیر تعاون روستایی در ادامه در خصوص خرید کلزا نیز گفت: تاکنون ۴۵۰ تن دانه روغنی کلزا نیز توسط سه شهرستان خریداری شده است و عملیات خرید در سطح استان توسط ۱۶ مرکز خرید انجام می‌پذیرد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.