مسعود مهدی زاده مقدم روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از اراضی توسعه شهرک صنعتی کلات افزود: صدور سند تفکیکی به تأمین بخشی از نیازهای اقتصادی صنعتگران کمک می‌کند و این مهم یکی از اولویت‌های ارایه خدمت به صنعتگران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان است.

وی ادامه داد: صدور اسناد مالکیت تفکیکی برای قراردادها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی در جهت تسریع و تسهیل امور واحدهای صنعتی که مشکلات بانکی در گرفتن تسهیلات و ارائه سند مالکیت به عنوان وثیقه دارند حائز اهمیت است و مشکلات آنان را رفع می‌کند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی گفت: کل اراضی دارای سند ثبتی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی هشت هزار و ۸۷۳ مترمربع است که با اضافه شدن ۴۶۴ هکتار اراضی دارای سند تفکیکی در سال جاری، مجموع اراضی دارای سند تفکیکی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به پنج هزار و ۲۰۰ هکتار رسید.

وی افزود: امسال هم با توجه به اهمیت تولید و اشتغال و نامگذاری امسال به سال جهش تولید از سوی رهبر معظم انقلاب، تمامی ارکان اجرایی استان با نگاه حمایتی و هم‌افزایی مستمر به موضوعات مختلف می‌پردازند تا علاوه بر اشتغال مولد در استان، توسعه اقتصادی بیش از پیش ایجاد شده و کارآفرینان مشکلی نداشته باشند. 

مهدی زاده مقدم ادامه داد: استان خراسان رضوی با ۴۹ شهرک و ناحیه صنعتی مصوب، ۴۰ شهرک قابل واگذاری و ۲ هزار و ۶۸۲ واحد صنعتی بهره‌برداری شده، زمینه اشتغال ۷۷ هزار و ۲۱۸ نفر را فراهم کرده است. اراضی تحت اختیار شرکت شهرک‌های صنعتی این استان هشت هزار و ۸۷۳ هکتار است که از این میزان ۶۰۰ هکتار به واحدهای صنعتی تعلق دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.