پیش از این شورای اسلامی شهر مشهد مدت زمان فعالیت ناوگان اتوبوسرانی مشهد را در ۲۷ خط و طی ساعت ۶ تا ۱۰ صبح و ۱۵ تا ۱۹ اعلام کرده بود.

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در خراسان رضوی به خبرنگاران گفت: در نشست امروز این ستاد افزایش خطوط ناوگان اتوبوسرانی از ۲۷ به ۴۳ خط و ساعت کاری آن نیز از ۶ صبح تا ۱۹ به تصویب رسید.

سید محمدحسین بحرینی افزود: ستاد مبارزه با مواد مخدر نیز نسبت به جمع‌آوری یک هزار معتاد متجاهر از شهر مشهد اقدام کرده که در نوع خود تحسین برانگیز است.

وی همچنین با تاکید بر ضرورت تداوم رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم ادامه داد: باید به زندگی در شرایط شیوع ویروس کرونا عادت کنیم و همواره پیشگیری‌های کامل را مدنظر داشته باشیم.

پیش از این با موافقت اعضای شورای اسلامی شهر مشهد فعالیت قطارشهری نیز از ۲۵ اسفند پارسال تا پنجم فروردین ماه امسال متوقف شد و فعالیت ناوگان اتوبوسرانی نیز از ۲۶ تا ۲۹ اسفند پارسال از ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه تا هشت و ۳۰ دقیقه و از ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه تا ۱۸ و ۳۰ دقیقه انجام شد.

از ۲۹ اسفند تا پایان فروردین ماه امسال نیز فعالیت اتوبوسرانی به طور کامل متوقف شد و از ابتدای اردیبهشت با مصوبه شورای شهر به صورت محدود فعالیت این ناوگان آغاز شد اما قطارشهری مشهد همچنان تعطیل است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.