رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تایباد روز شنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: بارندگی و وقوع سیلاب‌های فروردین امسال به بخشی از راه‌ها و ابنیه فنی شامل پلها، آبنماها، بدنه راه‌ها و خاکریزها در تایباد خسارت وارد کرد.
علی اصغر کرباسی افزود: خسارت های وارد شده عبارت است از آب شستگی کنار پل ها، ورود گل و لای به داخل جاده‌ها، تخریب قسمتی از پل‌ها، تخریب خاکریز هدایت آبها، تخریب تابلو و علائم جاده ای و گاردهای حفاظتی پل‌ها .
وی اظهار کرد: با جاری شدن سیل در آبنماهای محور تایباد به باخرز، محور روستایی کرات به پشته و جاده تایباد به مشهد ریزه همه ساله شاهد وقوع حوادث ناگواری هستیم که نشان از نیاز این مناطق به احداث پل دارد و برای این کار به افزون بر ۳۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تایباد به وضعیت نامناسب پل های زیرگذر کمربندی شهر کاریز اشاره کرد و گفت: با گذشت ۲ سال از بهره برداری و احداث پل های زیرگذر کمربندی شهر کاریز متاسفانه هیچ گونه اقدامی برای برطرف کردن نواقص فنی این حوزه در جذب و جمع آوری روان آبها انجام نشده است.

نگهداری، نظارت فنی، حفاظت و مرمت ۶۵۰ کیلومتر راه شهری و روستایی در تایباد بر عهده اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرستان است.
مرکز شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.