مسلم ساقی در این مراسم با تشکر از همه دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات افزود: وظیفه ما به عنوان مجری قانون انتخابات، رعایت اصل بی طرفی، قانونمداری و صیانت از حقوق انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان و صیانت از آرای مردم به عنوان حق الناس بود که محقق شد و گواه این مدعا برگزاری انتخابات بدون هیچ مشکل و تایید صحت انتخابات توسط  شورای نگهبان است. 

وی ادامه داد: قانون انتخابات دارای نقایصی است که باید رفع شود و امیدواریم در مجلس یازدهم قانون جامع انتخابات مورد توجه و تصویب نمایندگان مجلس قرار گیرد. 

وی با قدردانی از نماینده کنونی مردم منطقه در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی و آرزوی توفیق برای منتخب مردم در مجلس یازدهم گفت: مدیریت شهرستان در راستای خدمت به مردم و توسعه منطقه درراستای خدمت بهتر به مردم و همکاری و همراهی با منتخب مردم تلاش می‌کند. 

فرماندار کاشمر با بیان اینکه اختلاف نظرها امری بدیهی است افزود: سعی و تلاش ما این بوده که در کنار اختلاف نظرها با گفتگو و همدلی همه ارکان حاکمیتی در شهرستان در راستای خدمت به مردم گام برداریم. 

وی با بیان اینکه امسال سال جهش تولید نامگذاری شده است اظهار داشت: با تاکیدات دولت و رویکرد استاندار خراسان رضوی در حوزه اقتصاد مقاومتی نیاز به کار و تلاش بسیار است.

وی گفت: قوانین مزاحم در حوزه تولید احصا شده و این مهم نیازمند توجه و اصلاح توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی است.

ساقی با بیان اینکه فضای عمومی شهرستان رضایت بخش است و همه ارکان حاکمیت سعی نمودند در این فضا خدمت نمایند افزود: در حوزه اجرا هرگونه اطلاعات را دراختیار منتخب مردم قرار خواهیم داد تا بتوانیم زمینه توسعه و پیشرفت شهرستان را در بخش‌هایی که دارای ظرفیت و نیازمند توجه بیشتر است فراهم کنیم. 

وی با بیان اینکه پروژه‌های دارای اولویت و نیمه تمام در شهرستان سطح بندی شده است ادامه داد: تعیین پیمانکار و تجهیز کارگاه قطعه دوم جاده کاشمر به شادمهر در حال انجام است و در زمینه بادامستان‌های کوهسرخ نیز اقدامات مثبتی انجام شده است.

وی گفت: در زمینه ظرفیت گردشگری و زیارت با توجه به توان و ظرفیت شهرستان نیازمند توجه و کار بیشتر برای فراهم نمودن زیرساختهای لازم در این حوزه هستیم. 

ساقی همچنین بر لزوم توجه به واحدهای نیمه تعطیل، تعطیل شده یا فعال با ظرفیت کم و صنایع تبدیلی به عنوان زنجیره کار اقتصادی تاکید کرد. 

نماینده منتخب مردم شهرستان‌های کاشمر، خلیل آباد، بردسکن و کوهسرخ در مجلس شورای اسلامی نیز با تشکر از فرماندار و اعضای هیات اجرایی و دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات گفت: از خداوند می‌خواهم اعتبار نامه اصلی ما که در دست ائمه اطهار (ع) و اهل بیت عصمت و طهارت (ع) قرار دارد  در نزد خداوند متعال مورد تایید قرار گیرد. 

حجت الاسلام جواد نیک بین ابراز امیدواری کرد مجلسی توام با خدمت صادقانه و جهادی داشته باشیم.

در این مراسم اعتبارنامه حجت الاسلام جواد نیک بین منتخب مردم شهرستان‌های کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ تحویل مسلم ساقی فرماندار کاشمر و رییس حوزه انتخابیه این منطقه شد.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.