وحید مبین مقدم روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: محلول ضدعفونی کننده سطوح و اجسام تهیه شده در این شرکت بر پایه ترکیبات پراکسیدهیدروژن و پراستیک اسید است و قابلیت حذف ویروس‌ها، باکتری‌هاو قارچ‌ها را داشته و فاقد باقیمانده سمی و غیر مجاز است.

وی ادامه داد: این محلول دارای کاربرد در صنایع و تجهیزات پزشکی بیمارستانی است و به دلیل نوع ترکیبات، فاقد بو و رنگ است و آسیب به محیط زیست و انسان ندارد. 

وی گفت: از این محلول برای گندزدایی و ضد عفونی کردن ۱۳۰ واگن قطار شهری، اماکن کارگاهی و اداری و تمامی ایستگاه‌های خط یک و ۲ مترو و سطوح قابل دسترس مردم مانند گیت‌ها، دستگاه‌های شارژ من کارت، پله‌های برقی‌، میله‌ها، صندلی‌ها و همچنین کلیدهای آسانسورها استفاده می‌شود. 

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری قطارشهری مشهد افزود: در حال حاضر با توجه به تهیه مواد اولیه، این شرکت محلول ضدعفونی سطوح مورد نیاز خود را به صورت روزانه تولید می‌کند.

وی در باره فعالیت ناوگان قطارشهری نیز گفت: با مصوبه شورای شهر مشهد فعالیت این ناوگان تا ۱۵ اردیبهشت ماه تعطیل است و فعالیت آن پس از این تاریخ نیز با تصمیم شهردار و شورای شهر خواهد بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.