روزنامه خراسان: 

این روزنامه در تیتر نخست عنوان "بیرون مانده‌ها از چتر حمایتی کرونایی" را منتشر کرد و زیر آن نوشت: کرونا بسیاری از شاغلان و کارگران روزمزد را در معرض آسیبهای اجتماعی و معیشتی قرارداده است

عکس نخست روزنامه خراسان با عنوان "ماجراجویی جدید آمریکا ۷۵۰۰ مایل دورتر از ساحل" تصویری از صحنه خط و نشان سرباز ایرانی برای ناو آمریکایی است.

ویژه‌نامه خراسان رضوی:

این ویژه‌نامه با روتیتر "در پاسخ به گزارش خراسان درباره ضرورت حمایت از مستاجران متضرر از کرونا مطرح شد" تیتر زد: جوابیه اوقاف و پاسخ خراسان

عکس نخست ویژه‌نامه خراسان رضوی با عنوان"هموطن تو را رها نمی‌کنم" تصاویری از اقدامات حمایتی مردم در چارچوب رزمایش کمک مومنانه است.

روزنامه قدس: 

این روزنامه با روتیتر" بانک مرکزی با تشکر از دغدغه دیوان محاسبات و بیان ارجاع تخلفات ارزی احتمالی، به سازمان تعزیرات و مراجع قضایی" به نقل از این بانک تیتر زد: نظارت کارآمد بر ایفای تعهدات ارزی داریم

عکس نخست روزنامه قدس با عنوان "رژه خدمت و سلامت در روز ارتش" تصویری از رژه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران همزمان با ۲۹ فروردین است.

ویژه‌نامه قدس:

این ویژه‌نامه عنوان "آخرین اقدامها برای کاهش قیمت کالاهای اساسی" را تیتر کرد.

عکس نخست ویژه‌نامه قدس با عنوان "لبیک پدافند هوایی شمال شرق به رزمایش کمک مومنانه" تصویری از نیروهای این یگان نظامی در حال مشارکت در ارائه کمکهای مردمی است.

روزنامه شهرآرا:

این روزنامه در تیتر نخست نوشت: بازگشت رکود به صنعت ساختمان

عکس نخست روزنامه شهرآرا با عنوان انتقادی "پیک نیک با کرونا" تصویری از حضور شهروندان مشهد در ییلاقات و محورهای بیرون شهر با وجود تذکر نسبت به پرهیز از حضور بیرون از خانه و در اجتماعات است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.