علیرضا قامتی روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طی روزهای گذشته بر اثر بارش باران و بروز سیلاب ۱۲ میلیارد ریال به تاسیسات آب و فاضلاب در ۹ روستا و سه میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به ۱۱ جاده ارتباطی در این شهرستان خسارت وارد شد.
وی ادامه داد: همچنین وقوع سرمازدگی و سیل باعث ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال خسارت در بخش باغات و کشاورزی نیشابور شد.
وی گفت: وقوع سیل موجب صدمه به تاسیسات آبرسانی دزق که پنج روستا را زیرپوشش دارد شد که این مشکل رفع شده و در بخش‌هایی هم که با قطع آب مواجه هستند عملیات آبرسانی با تانکر ادامه دارد.
قامتی افزود: بارندگی در نیشابور تا روز دوشنبه ۲۷۴ میلیمتر بوده و ۴۵درصد سد بار و حدود ۸۰ درصد بندهای خاکی نیشابور آبگیری شده است.
وی با قدردانی از همکاری شهروندان برای رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی جهت قطع زنجیره انتقال کرونا اظهار داشت: در راستای حمایت از اقشار کم برخوردار در ایام شیوع کرونا رزمایش خدمت به معیشت محرومین با محوریت بسیج در نیشابور اجرا می‌گردد و تاکنون با همت مردم و خیران بیش از ۲۵ میلیارد ریال تجهیزات مصرفی پزشکی و معیشتی جمع‌آوری و توزیع شده است.
وی گفت: فردا نیز رزمایش ضد عفونی همگانی در خانه‌ها و ادارات نیشابور با همکاری سپاه برگزار می‌گردد و امیدواریم با همکاری شهروندان هرچه‌زودتر شاهد سیر نزولی این بیماری باشیم.
مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.