دکتر سید مجتبی احمدی روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:در پی بارش باران طی چند روز گذشته در خراسان رضوی چندین شهرستان استان درگیر سیل شده است که نیروهای امدادی طی روز دوشنبه از ساعت هفت و ۳۰ دقیقه تا ۲۱ و ۳۰ دقیقه شب گذشته امدادرسانی به ۱۰۷ نفر را انجام داده‌اند.

وی اضافه کرد: در شهرستان تربت جام و در روستای تلخک در پی ریزش آوار و تخریب تعدادی از منازل مسکونی ۳۶ نفر و در دیگر روستاهای این شهرستان سه نفر دچار مصدومیت شدند که امدادرسانی به آنان انجام شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۱۲ تخته پتو و ۶ تخته موکت در میان حادثه‌دیدگان این روستا توسط نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر شهرستان تربت جام توزیع گردید.

احمدی افزود: روستای کلاته مروی تربت جام نیز دچار سیل و آبگرفتگی شده بود که نیروهای جمعیت هلال احمر به یاری ۴۲ حادثه دیده شتافتند.

وی ادامه داد: در شهرستان جوین، روستای زورآبادی نیز به ۲۴ حادثه بر اثر سیل و آبگرفتگی امداد رسانی صورت گرفت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان خراسان رضوی گفت: روستاهای زورآباد و قزلقاشی در جوین نیز در درگیر سیلاب است و نیروهای امدادی مشغول خدمت هستند.

احمدی افزود: تیم‌های عملیات امدادی مشغول امدادرسانی در روستاهای رزق آباد، عارف و فدافن کاشمر را انجام و با استفاده از موتور پمپ و کفکش در این روستاها اقدام به تخلیه آب منازل روستایی کردند.

طبق پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی فعالیت سامانه بارشی که از روز شنبه این هفته در این استان آغاز شد تا پایان روز چهارشنبه ادامه دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.