دکتر عادل سپهر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به بخشنامه روز گذشته هیأت رییسه و شورای سیاستگذاری سلامت دانشگاه فردوسی مشهد و همچنین دستورالعمل ابلاغی از سوی دولت، کارمندان و اعضای غیر هیأت علمی این دانشگاه از روز شنبه ۲۳ فروردین ۱۳۹۹ در محل کار خود حضور خواهند یافت.
وی ادامه داد: بر این اساس و با توجه به برگزاری موفق و کامل فعالیت‌های آموزشی و امور اداری به صورت مجازی از هفته گذشته، مدیران واحدها به نحوی برنامه‌ریزی خواهند کرد تا خدمات آموزشی، پژوهشی، اداری و پشتیبانی دانشگاه طبق روال گذشته صورت گیرد.
این عضو هیات علمی دانشگاه فردوسی گفت: با توجه به بخشنامه دولت در اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند و همچنین با توجه به فراهم بودن امکانات و زیرساخت‌های لازم برای انجام فعالیت‌های دانشگاه به صورت مجازی و دور کاری، دو سوم کارکنان از ساعت هفت تا ۱۴ فردا در محل کار خود حاضر خواهند شد.
وی افزود: افراد دورکار با هماهنگی مدیران مجوعه خود و مطابق دستورالعمل ابلاغی از طریق سامانه حضور و غیاب ساعت کاری خود را به ثبت می‌رسانند.
سپهر ادامه داد: بر اساس دستورالعمل شورای سیاستگذاری سلامت دانشگاه، افراد موظف به حفظ سلامتی خود و دیگران هستند و با افراد متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.