سرهنگ حمیدرضا دهنوی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، تردد تمامی خودروها در شهرهای این استان توسط دوربین‌ها رصد می‌شود.
وی ادامه داد: برای دارندگان خودروهایی که تردد آنها بیش از ۲۰ بار در روز توسط دوربین‌ها ثبت شود، پیامک هشدار ارسال می‌شود.
وی گفت: طی ۴۸ ساعت گذشته برای صاحبان حدود ۹۰۰ خودرو در مشهد این پیامک‌ ارسال شده و از رانندگان خواسته‌ایم از تردد غیر ضروری در شهر خودداری کنند.
رییس پلیس راهور خراسان‌ رضوی افزود: دیروز نیز شهروندان همکاری بسیار خوبی در اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی و ممنوعیت تردد داشتند و تردد خودروها در شهر مشهد نسبت به روزهای عادی بیش از ۹۵ درصد کاهش داشت.
سرهنگ دهنوی اظهار داشت: دیروز ۴۵۰ پیامک برای خودروهایی که با سرنشین در سطح شهر تردد داشتند ارسال شد که بخش اعظمی از آنها با مد نظر قرار دادن این پیامک‌ دیگر در سطح شهر تردد نداشتند.
طرح فاصله‌گذاری اجتماعی یک مصوبه ملی است که از سوی کمیته اجتماعی انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مستقر در وزارت کشور، مدیریت، اجرا و نظارت می‌شود.

مدت تعیین شده برای اجرای این طرح هشتم تا بیستم فروردین ماه جاری است که در صورت تصویب ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا تمدید خواهد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.