داوود خوش شکن ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ۴۸ساعت گذشته آزمایش چهار تن دیگر از بیماران مشکوک به کرونا مثبت اعلام شد که آمار مبتلایان تا این لحظه را به ۴۷ تن افزایش داده است.

وی یادآور شد: ۶ نفر از کادر درمانی بیمارستان موسی بن جعفر(ع) قوچان هم به این بیماری مبتلا شده اند که همه این افراد قرنطینه خانگی هستندو تنها یک نفر در بیمارستان بستری است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان قوچان گفت: هم‌اکنون ۱۱ نفر در بخش ایزوله بیمارستان قوچان بستری هستند که آزمایش کرونای ۳ نفر از آنها مثبت اعلام‌شده است.

افزون بر ۷۵ درصد جمعیت ۶ میلیون و ۴۰۰ هزارنفری خراسان رضوی در قالب ۱۲ شهرستان زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ۲۵ درصد دیگر جمعیت این استان زیر پوشش خدمات دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سبزوار، گناباد، تربت‌جام، تربت‌حیدریه و نیشابور هستند.

تعداد بیماران مبتلا به این ویروس در استان خراسان رضوی به هزار و ۴۳۸ نفر رسید که از این تعداد ۸۶۹ نفر از بیماران مبتلا به کرونا در خراسان رضوی مربوط به حوزه جغرافیایی زیرپوشش دانشگاه علوم پزشکی مشهد و بقیه متعلق به مناطق زیرپوشش پنج دانشکده‌ و دانشگاه‌ علوم پزشکی دیگر در این استان هستند.

شهرستان ۱۸۰ هزار نفری قوچان در فاصله ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.