مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی مشهد روز جمعه به خبرنگار ایرنا گفت: این شرکت به عنوان معین اقتصادی منطقه سه مشهد با همکاری شهرداری به عنوان معین اقتصادی سایر مناطق این شهر در راستای انجام مسوولیتهای اجتماعی خود و عمل به دستورات ستاد ملی مقابله با کرونا زمینه ارسال ماسک تولیدی مراکز توانمندسازی شغلی بانوان خیاط زیرپوشش این شرکت را از طریق اپلیکیشن "شهر من" به در خانه‌های شهروندان فراهم کرد.

عباسعلی بادیانی افزود: ایجاد گروه خلاق و جوان "شهر من" از دستاوردهای خوب شهرداری مشهد است که اپلیکیشنی طراحی کرده که متقاضیان ماسک می‌توانند از طریق نصب این اپلیکیشن بر روی تلفن همراه خود تقاضا برای خرید ماسک را ارسال کرده و آن را در منزل خود دریافت کنند.

وی ادامه داد: یک شرکت دانش بنیان کار جابه‌جایی مرسولات را از طریق اپلیکیشن "َشهر من" برای تحویل ماسک از شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی مشهد و ارسال آن به در منزل متقاضیان انجام می‌دهد.

وی گفت: بسته‌های ارسالی حاوی پنج عدد ماسک است که قیمت هر بسته برای مصرف کننده ۱۲۰ هزار ریال می‌باشد و از این طریق دستکم روزانه ۱۰ هزار ماسک را می‌توان بین مردم مشهد توزیع کرد.

بادیانی افزود: شرکت تعاونی دهیاری‌های بخش مرکزی مشهد به عنوان معین اقتصادی منطقه سوم خراسان رضوی در اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی، فرهنگی استان با همکاری اتحادیه بانوان خیاط این شهر روزانه ۵۰ هزار ماسک در کارگاه‌های خود تولید و روانه بازار می‌کند.

وی ادامه داد: این شرکت با آغاز شیوع کرونا و کمبود ماسک در استان با همکاری اتحادیه بانوان خیاط مشهد نسبت به اخذ مجوز رسمی از معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای تولید ماسک‌های قابل شست و شو با مصارف عمومی غیربهداشتی اقدام کرد و تاکنون ماسک‌های بسیار از این نوع در شهر عرضه کرده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.