حسن مونسان روز جمعه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق اعلام بانک مرکزی، مالکان چک‌های برگشتی از اسفند پارسال تا اردیبهشت ماه امسال مشمول محدودیت‌های بانک مرکزی برای گرفتن خدمات بانکی نمی‌شوند.

وی ادامه داد: این مصوبه بانک مرکزی که در روزهای پایانی اسفند ماه پارسال اعلام شد باید در قالب دستورالعمل به بانک‌ها ابلاغ شود و گرچه به ادارات مرکزی بانکها ابلاغ شده اما هنوز به اغلب مدیریت های استانی آنها ابلاغ نشده است.

وی گفت: با توجه به روند تعطیلی و محدود شدن فعالیت بانک‌ها به دلیل شیوع بیماری کرونا و تعطیلات نوروز این ابلاغیه هنوز به اغلب بانک‌های این استان نرسیده است.

مونسان افزود: با پایان تعطیلات و انجام روال اداری امور، ابلاغیه‌ها به بانکها خواهد رسید و دستورات لازم اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: با توجه به خاص بودن شرایط، برخی مشکلات و مسائل از جمله برگشت خوردن چک‌ها رخ می‌دهد که بانک مرکزی همکاری لازم را با مردم در این زمینه دارد.

براساس مصوبه ستاد استانی مقابله با کرونا در خراسان رضوی بانکهای استان تا ۱۶ فروردین ماه جاری تعطیل است و بنا بر ضرورت در هر یک از شهرستانهای بزرگ استان خراسان رضوی تنها یک شعبه بانکی موظف به فعالیت برای ارائه خدمت به مردم در ساعات اداری و روزهای کاری شده است.

۳۸ بانک و موسسه مالی اعتباری در استان ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار نفری خراسان رضوی فعالیت دارد که ۲۴ بانک از این تعداد عضو شورای هماهنگی بانکهای خراسان رضوی هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.