دکتر محسن ذاکریان روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: هم اینک ۵۰ نفر از نیروهای داوطلب بسیج جامعه پزشکی در مراکز درمانی مورد نیاز مشهد از جمله بیمارستان شریعتی بکارگیری شده‌اند. 

وی ادامه داد: در گام نخست اقدامات لازم در حوزه‌های آموزش و پیشگیری صورت پذیرفت و بسته‌های آموزشی با همکاری معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مشهد تهیه شده و اقدام به آموزش پنج هزار نفر از اقشار مختلف و داوطلب مردمی در مشهد گردید.

وی گفت: این آموزش‌ها در میان عموم مردم، کارمندان و کسبه در مساجد، ادارات و صنوف و در گروه‌های ۳۰ نفره با رعایت کامل اصول بهداشتی انجام شده است.

ذاکریان با بیان اینکه در پادگان‌ها و مراکز نظامی پایش‌های مختلف در میان پرسنل کادر و وظیفه صورت گرفته و تاکنون مورد مثبتی مشاهده نشده است افزود: همچنین بیمارستان‌های امام حسین (ع) سپاه، شمس‌الشموس (ع) ارتش و ثامن‌الائمه (ع) نیروی انتظامی همکاری خوبی با بسیج جامعه پزشکی و اعضای ستاد استانی مبارزه با کرونا در خراسان رضوی داشته‌اند که از مسوولان و کارکنان آنها تشکر می‌کنیم.

از ۳۰ بهمن ماه پارسال تا ششم فروردین ماه جاری پنج هزار و ۱۲ بیمار مبتلا به عفونت حاد تنفسی و مشکوک به بیماری کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری شده‌اند که سه هزار و ۲۵۶ نفر آنان تاکنون بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شدند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.