ابراهیم نصری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: دیروز سه شنبه به علت بارش شدید باران و وقوع سیلاب راه ارتباطی چهار روستای آبگرم، باغگاه، مومن آباد و سیرزار در شهرستان کلات مسدود شده بود که با فروکش کردن سیلاب این مسیرها بازگشایی شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بارش باران و یا پدیده مه گرفتگی در جاده‌های استان خراسان رضوی گزارش نشده است و تردد به صورت عادی و روان در جریان است.

فرماندار بینالود نیز گفت: دیروز در بخش طرقبه این شهرستان ریزش کوه موجب انسداد جاده کنگ به نغندر شد و چند مورد ریزش کوه نیز مسیر ارتباطی روستاهای اردمه، خانرود و مغان را مسدود کرد و از طرفی در بخش شاندیز نیز بخشی از راه ارتباطی روستای دهبار نیز تخریب شد.

سید حسن حسینی افزود: با تلاش عوامل بخشداریها و دهیاران راههای مسدود روستایی شهرستان بینالود بازگشایی شد.

وی اضافه کرد: به ۱۰ خودرو هم که برای طبیعت گردی در کوره راههای کوهستانی بین روستاهای ازغد و مج گرفتار شده بودند امدادرسانی شد.

لازم به ذکر است راهداری در گزارش خود اشاره ای به انسداد راه های روستایی در شهرستان بینالود نکرده بود.

شهرستان طرقبه شاندیز (بینالود) نزدیکترین قطب گردشگری به مشهد و منطقه تفرجگاهی برخوردار از جاذبه های طبیعی کوهستانی، چشم اندازهای سرسبز، رودخانه و هوای مطبوع است.  
براساس پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی فعالیت سامانه بارشی که از اوایل هفته جاری در این استان آغاز شده تا ظهر  امروز چهارشنبه پایان خواهد یافت.
خراسان رضوی ۲۰ هزار و ۵۷۵ کیلومتر راه دارد که ۶ هزار و ۴۲۲ کیلومتر آن بین شهری و ۱۴ هزار و ۱۵۲ کیلومتر آن راه روستایی است.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.