علیرضا رزم حسینی در این پیام آورده است: ۲۵ اسفند ماه سالروز شهادت مهدی باکری که در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز شهردار نامگذاری شده است را گرامی می‌داریم.

وی افزود: این روز یادآور تلاش خدمتگزارانی است که در صف مقدم ارائه خدمت به مردم شریف کشور قرار دارند. اینجانب روز شهردار را به همه شهرداران سراسر استان تبریک و تهنیت گفته و توفیق تداوم خدمت صادقانه و جهادی و توام با اخلاص را از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

در سیزدهمین اجلاس عمومی شورای عالی استان‌ها و در پی تصویب طرح دو فوریتی نامگذاری روز شهردار، ۲۵ اسفند سالروز شهادت سردار لشکر شهید مهدی باکری به نام روز شهردار نامگذاری شد.

سردار سرلشکر پاسدار شهید مهدی باکری یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس بود که در طول این دوران رشادت های بسیار از خود نشان داد.  

وی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و به دنبال تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عضویت این نهاد در آمد و در سازماندهی و استحکام سپاه ارومیه نقش فعال ایفا کرد. پس از آن بنا به ضرورت، دادستان دادگاه انقلاب ارومیه شد. همزمان با خدمت در سپاه پاسداران، به مدت ۹ ماه نیز با عنوان شهردار ارومیه خدمات ارزنده‌ای را از خود به یادگار گذاشت.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.