حجت الاسلام محمد صفرپور روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران ارزش کل این ۵۰۰ بسته را ۸۰۰ میلیون ریال ذکر کرد و افزود: هر بسته حاوی اقلامی از جمله برنج، روغن، حبوبات، سویا و ماکارونی است. 

وی اضافه کرد: به منظور پیشگیری از شیوع کرونا به همراه این بسته‌های غذایی چهار هزار عدد ماسک به ارزش ۲۰ میلیون ریال نیز بین ساکنان حاشیه شهر مشهد توزیع می‌شود.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه مشهد گفت: از ابتدای امسال تاکنون نیز به منظور اجرای نیات واقفان، ۸۵۰ بسته مواد غذایی به ارزش دو میلیارد و ۳۷۴ میلیون ریال در حاشیه شهر مشهد توزیع شده است.

حجت الاسلام صفرپور افزود: امسال از محل موقوفات شهر مشهد با نیات مختلف ۱۴ طرح به ارزش ۱۴ ‌میلیارد و ۷۲۰ میلیون ریال مانند مهر تندرستی، مهر تحصیلی و ضیافت الهی به منظور کمک به ساکنان حاشیه شهر مشهد اجرا شده است.

وی ادامه داد: هزار و ۷۰۰ موقوفه با ۱۰ هزار رقبه زیرپوشش اداره اوقاف و امور خیریه مشهد قرار دارند که در اصطلاح اداری به آن ناحیه یک مشهد گفته می شود که مهمترین آنها رقبات موقوفه عبدالله رضوی، موقوفه حکاک و مدرسه نواب میرزا عبدالله صالح هستند و اداره اوقاف ناحیه یک مشهد همه موقوفات این شهر به جز موقوفه گوهرشاد را مدیریت می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.