سرهنگ ابوالقاسم باقری روز سه‌شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی دریافت خبری مبنی بر حفاری غیرمجاز افراد سودجو در اراضی کشاورزی یکی از روستاهای شهرستان کاشمر، گروهی متشکل از مأموران پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی با بررسی موضوع و انجام تحقیقات میدانی و اشراف اطلاعاتی موفق شدند، در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سه متهم را که اقدام به حفاری غیرمجاز کرده بودند شناسایی و دستگیر کنند.

وی گفت: متهمان که از استان‌های غربی کشور آمده بودند اقدام به حفاری‎های گسترده در عمق هفت متری زمین در یکی از روستاهای کاشمر کرده بودند که در بازجویی‌های پلیس به جرم خود مبنی بر حفاری به قصد دستیابی به گنج و اشیای عتیقه با همکاری چند نفر دیگر اعتراف کردند. 

سرهنگ باقری با بیان اینکه آلات و ادوات حفاری و تجهیزات فنی مربوط به استخراج اشیای عتیقه از این متهمان کشف شد افزود: تحقیقات در این زمینه ادامه دارد.

وی ادامه داد: پلیس با عزم راسخ با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد می‌کند و از شهروندان درخواست می‌گردد هرگونه موردی را در این زمینه به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع  دهند.

کاشمر در ۲۲۸ کیلومتری جنوب غربی مشهد قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.