عباس محمدیان روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این بسته بهداشتی شامل محلول و ژل ضدعفونی کننده برای گندزدایی و ماسک جهت جلوگیری از ابتلا و شیوع ویروس کرونا میان فعالان رسانه‌ای استان توزیع می شود و درصدد هستیم دستکش را نیز به این اقلام اضافه کنیم.

وی از پرداخت مبلغ ۳۰۰ هزار ریال جهت تامین بسته یاد شده خبرداد و گفت: همچنان سایر گروهها در استان در اولویت دریافت این بسته بهداشتی هستند و احتمالا طی روزهای آینده سهمیه خبرنگاران از دانشگاه علوم پزشکی دریافت خواهد شد و به صورت رایگان بین رسانه‌های مختلف توزیع می شود.

محمدیان شمار خبرنگاران، عکاسان، فیلمبرداران، مستندسازان و فعالان رسانه ای در فضای مجازی استان را بیش از دو هزار و ۱۰۰ نفر عنوان کرد و گفت: هزار و ۳۲۰ نفر از این تعداد عضو سازمان بسیج رسانه خراسان رضوی هستند که ۷۴۵ نفر از این افراد در مشهد فعالیت دارند.

بر اساس آخرین آمار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با ثبت ۳۳ بیمار جدید در خراسان رضوی تعداد مبتلایان به این بیماری در استان به ۱۳۵ نفر رسید.

از روز ۳۰ بهمن گذشته تا امروز ۱۷ اسفند ماه افزون بر هزار و ۵۰۰ بیمار عفونت‌ حاد تنفسی و مشکوک به ابتلا به ویروی کووید۱۹ عامل بیماری کرونا در بیمارستانهای خراسان رضوی بستری شده‌اند و تاکنون ۶۳۵ نفر از این تعداد بیمار با طی مراحل درمانی روند سلامتی را طی کرده، بهبود یافته و از بیمارستان مرخص شده‌اند. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.