به گزارش روز دوشنبه ایرنا، این تصمیم روز دوشنبه در جلسه رسمی فوق‌العاده شورای اسلامی شهر مشهد گرفته شد و این مبلغ باید برای اصلاح و بازسازی ۲۰ دستگاه آمبولانس و خرید تجهیزات مورد نیاز پزشکان و پرستاران بیمارستان‌های ارائه دهنده خدمات به بیماران کرونا اختصاص یابد.

در این نشست، ابتدا گزارشی از نشست مشترک روز گذشته اعضای شورای شهر با رییس و معاونان دانشگاه علوم پزشکی ارائه و زمینه‌های حمایت از این مجموعه مطرح شد.

در ادامه این جلسه با موافقت اعضای شورا، اعمال تخفیف ۲۰ درصدی به پرداختی‌های نقدی مودیان شهرداری از ۱۶ تا ۲۸ اسفندماه تمدید شد.

براساس این تصمیم، مودیان پس از تاریخ صدور فیش به مدت ۱۰ روز کاری می‌توانند نسبت به پرداخت نقدی اقدام کنند.

همچنین طبق این مصوبه، میزان تخفیف در فروردین ماه، ۱۸ درصد و در اردیبهشت‌ماه نیز ۱۶ درصد خواهد بود.

از روز سی ام بهمن ماه تاکنون ۲۵۰ نفر با علائم سندرم حاد تنفسی در سامانه دانشگاه علوم پزشکی مشهد و ۱۲ شبکه بهداشت زیر مجموعه ثبت شده است که این افراد در بیمارستان بستری و برخی از آنان  بهبود یافته و مرخص شده‌اند.

بر اساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی مشهد تاکنون آزمایش کرونای ۱۹ نفر در استان خراسان رضوی مثبت شده است.

بر اساس ابلاغ "ستاد ملی مدیریت و مقابله با بیماری کرونا" هم‌اینک تمامی دانشگاهها، مراکز آموزش عالی، مدارس، سینماها، سالنهای مجالس عمومی، ورزشگاهها و سالنهای ورزشی، برنامه‌های فرهنگی و هنری و همایشهای غیرضرور به منظور پیشگیری از احتمال شیوع بیماری همه‌گیر تعطیل و متوقف شده‌اند.

این شرایط اجتناب‌ناپذیر که سبب کاهش رفت و آمدهای مردم و مراودات عمومی شده خودبه‌خود بر کاهش فعالیتهای بازار، اصناف و امور تجاری تاثیر گذاشته است. 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.