سرهنگ علی‌اکبر کیانی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در پی وقوع چند فقره انواع سرقت در شهرستان تربت‌حیدریه، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان با جمع‌آوری اطلاعات اولیه از شیوه و شگرد سارقان و با اشراف اطلاعاتی و اظهارات مال باختگان، موفق به شناسایی و دستگیری یک متهم سابقه دار در این زمینه شدند و این فرد را با هماهنگی مقام قضایی دستگیر کردند.

وی با اشاره به اعتراف متهم به ۱۹ فقره سرقت وسایل منزل و محتویات داخل خودرو در تربت‌حیدریه ادامه داد: متهم، اموال مسروقه را پس از سرقت به شهرستان یزد منتقل می‌کرد و در آنجا به فروش می‌رساند.

فرمانده انتظامی تربت‌حیدریه گفت: کارآگاهان پلیس در ادامه تحقیقات متوجه شدند متهم با همکاری دو همدست خود در شهرستان یزد نیز اقدام به ۵۰ فقره سرقت موتور سیکلت و اماکن خصوصی کرده اند که با همکاری پلیس آگاهی استان یزد، دو همدست این متهم نیز دستگیر و از مخفیگاه آنان یک دستگاه خودروی وانت نیسان و سایر اموال سرقتی نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ کیانی افزود: برخورد پلیس با اخلالگران نظام و امنیت عمومی جدی است و مردم می‌توانند هرگونه موارد مشکوک را از طریق تماس با سامانه ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در کمترین زمان رسیدگی شود. 

مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری مشهد واقع است.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.