ادریس بذرافشان روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این محلول ضدعفونی کننده از ترکیب اتانول ۹۶ درصد، ژل آلوئه ورا و آب مقطر تهیه شده است و برای سطوحی مانند دست، موبایل، عینک و سطوح قابل لمس روزمره قابلیت استفاده دارد.

وی با بیان اینکه این محلول ضدعفونی کننده هم‌ اکنون در بین کارکنان دستگاه‌های اجرایی و دانشجویان تهیه و توزیع شده است اظهار داشت: با تولید انبوه، این محلول در روزهای آینده در بین اقشار مختلف مردم هم توزیع می‌شود.

معاون آموزشی، تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه بر لزوم رعایت بهداشت فردی به منظور جلوگیری از انتشار کرونا">ویروس کرونا در جامعه تاکید کرد و افزود: مردم با شست و شوی مداوم دست‌ها و رعایت نکات بهداشتی، می‌توانند در جلوگیری از انتشار این ویروس نقش موثری ایفا کنند.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه با زیرپوشش داشتن شهرستان‌های تربت‌حیدریه، مه‌ولات و زاوه به ۳۶۳ هزار نفر جمعیت این سه شهرستان در جنوب استان خراسان رضوی خدمات ارائه می‌دهد. 

این دانشگاه دارای ۵۹ عضو هیات علمی و ۶۱۹ دانشجو است که ۶ نفر آنها خارجی هستند.
دانشجویان این دانشگاه در ۱۰ رشته مامایی، اتاق عمل، هوشبری، پرستاری، فناوری اطلاعات سلامت، علوم آزمایشگاهی، بهداشت محیط، بهداشت عمومی، فوریت پزشکی، تکنسین سلامت دهان و دندان و در مقاطع کاردانی و کارشناسی تحصیل می‌کنند.
مرکز شهرستان ۲۲۵ هزار نفری تربت‌حیدریه در ۱۵۰ کیلومتری جنوب غربی مشهد واقع است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.